Ένα ακόμα βραβείο προστέθηκε στις επιτυχίες του Opel Ampera. Αυτή τη φορά, το πρώτο Ευρωπαϊκό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που ‘πηγαίνει οπουδήποτε, οποτεδήποτε’ κατέκτησε το “ECOBEST 2011”. Η κριτική επιτροπή του AUTOBEST, μία ομάδα έμπειρων δημοσιογράφων από την κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, συσκέφθηκε και απένειμε το διεθνώς αναγνωρισμένο βραβείο. Τα 15 μέλη της επιτροπής, που εκπροσωπούν μία αγορά περίπου 300 εκατομμυρίων ατόμων, εκθείασαν το επαναστατικό σύστημα κίνησης το οποίο και περιέγραψαν σαν κορυφαία οικολογική τεχνολογία στο χώρο του αυτοκινήτου. Ο Πρόεδρος του AUTOBEST, Ilja Seliktar, δήλωσε με σιγουριά ότι θα ακολουθήσουν ‘πολλά ακόμα βραβεία για το Ampera’.. Το βραβείο ECOBEST αποτελεί μία ακόμα απόδειξη της θετικής αποδοχής της φιλοσοφίας E-Mobility για καθημερινή χρήση. Η νέα επιτυχία έρχεται να προστεθεί σε μία σειρά διακρίσεων που έχει ήδη κατακτήσει το Ampera. Πριν καν αρχίσουν οι πωλήσεις του στο τέλος της χρονιάς, το Ampera έχει τιμηθεί με τίτλους όπως ‘Innovation Trophy’ του Γαλλικού περιοδικού “L’Automobile” και ‘Green Technology Award’ της Βρετανικής έκδοσης ‘What Car’. Μεταξύ των διακρίσεων που ακολούθησαν ήταν το ‘Grüne Lenkrad’ και το οικολογικό βραβείο ‘Verkehrsklub Österreich’ της Αυστριακής λέσχης αυτοκινήτου. Μέχρι τώρα, το Ampera έχει συγκεντρώσει πάνω από δώδεκα βραβεία, όπως το πρόσφατο ‘ÖkoGlobe 2011’ στη Γερμανία και το ‘E-Award 2011’ σύμφωνα με την άποψη των αναγνωστών του περιοδικού AUTOTEST για το αγαπημένο τους ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής. Το Ampera έχει εξελιχθεί σε πραγματικό πόλο έλξης για το ευρύ κοινό. Ήταν ένα από τα πιο δημοφιλή εκθέματα στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης και έχουν ήδη γίνει πάνω από 6.000 προ-παραγγελίες.
Άριστες ισορροπημένες επιδόσεις: μόλις 27g/km στο μικτό κύκλο λειτουργίας
Το Ampera που πρόσφατα βαθμολογήθηκε με πέντε αστέρια στα θεσμό Euro-NCAP εγκαινιάζει νέα πρότυπα από κάθε άποψη, είτε με την ασφάλεια, είτε με την καθημερινή πρακτικότητα ή με την περιβαλλοντική του συμβατότητα. Στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, το όχημα μπορεί να διανύσει από 40 μέχρι 80 χιλιόμετρα χωρίς ρύπους, με τη χρήση της μπαταρίας. Οι επιδόσεις επηρεάζονται από ορισμένες συνθήκες όπως το οδηγικό στυλ, το οδόστρωμα και η εξωτερική θερμοκρασία. Η ηλεκτρική αυτονομία των 40 - 80 km είναι αρκετή για τη συνηθισμένη καθημερινή διαδρομή ενός μέσου Ευρωπαίου. Κάθε φορά που η μπαταρία φτάνει στα ελάχιστα επίπεδα φόρτισης, ο βενζινοκινητήρας ενεργοποιείται αυτόματα για τη λειτουργία της ηλεκτρικής γεννήτριας η οποία με τη σειρά της τροφοδοτεί με ενέργεια τη μπαταρία. Κατά συνέπεια, η αυτονομία του πεντάθυρου τετραθέσιου υπερβαίνει τα 500 km χωρίς στάση για ανεφοδιασμό. Η σταθμισμένη στο μικτό κύκλο λειτουργίας κατανάλωση του Ampera σύμφωνα με τον Κανονισμό (EC) 715/2007 είναι 1,2 lit. / 100 km και οι εκπομπές CO2 27g/km .
Άριστες ισορροπημένες επιδόσεις: μόλις 27g/km στο μικτό κύκλο λειτουργίας
Το Ampera που πρόσφατα βαθμολογήθηκε με πέντε αστέρια στα θεσμό Euro-NCAP εγκαινιάζει νέα πρότυπα από κάθε άποψη, είτε με την ασφάλεια, είτε με την καθημερινή πρακτικότητα ή με την περιβαλλοντική του συμβατότητα. Στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, το όχημα μπορεί να διανύσει από 40 μέχρι 80 χιλιόμετρα χωρίς ρύπους, με τη χρήση της μπαταρίας. Οι επιδόσεις επηρεάζονται από ορισμένες συνθήκες όπως το οδηγικό στυλ, το οδόστρωμα και η εξωτερική θερμοκρασία. Η ηλεκτρική αυτονομία των 40 - 80 km είναι αρκετή για τη συνηθισμένη καθημερινή διαδρομή ενός μέσου Ευρωπαίου. Κάθε φορά που η μπαταρία φτάνει στα ελάχιστα επίπεδα φόρτισης, ο βενζινοκινητήρας ενεργοποιείται αυτόματα για τη λειτουργία της ηλεκτρικής γεννήτριας η οποία με τη σειρά της τροφοδοτεί με ενέργεια τη μπαταρία. Κατά συνέπεια, η αυτονομία του πεντάθυρου τετραθέσιου υπερβαίνει τα 500 km χωρίς στάση για ανεφοδιασμό. Η σταθμισμένη στο μικτό κύκλο λειτουργίας κατανάλωση του Ampera σύμφωνα με τον Κανονισμό (EC) 715/2007 είναι 1,2 lit. / 100 km και οι εκπομπές CO2 27g/km .