Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

New Astra GTC suspension system

Το μηχανοτρονικό πλαίσιο του Astra GTC υιοθετεί μία αποκλειστική, high-tech αρχιτεκτονική εμπρός ανάρτησης, παρόμοια με του Insignia OPC, που βελτιώνει την οδική συμπεριφορά και προσφέρει την ακρίβεια διεύθυνσης ενός σπορ αυτοκινήτου..  Συγκριτικά με το πεντάθυρο Astra, η απόσταση του GTC από το έδαφος είναι μειωμένη κατά 15 mm, ενώ οι βασικές διαστάσεις του πλαισίου αυξάνονται ελαφρώς. Λόγω των εκτεταμένων βραχιόνων ελέγχου πίσω, το μεταξόνιο αυξάνεται κατά 10 mm, από 2.685 – 2.695 mm. Και τα δύο μετατρόχια είναι φαρδύτερα, στα 1.584 mm (+ 40 mm) μπροστά και 1.588 mm (+ 30 mm) πίσω. Έτσι επιτρέπεται η τοποθέτηση σπορ ζαντών με μεγαλύτερη διάμετρο ελαστικού, που βελτιώνει την ευστάθεια, το στήσιμο και το στυλ.

Η μεγάλη αλλαγή, ωστόσο, δεν είναι ορατή ‘δια γυμνού οφθαλμού’. Όλες οι εκδόσεις Astra GTC, ανεξάρτητα από τον κινητήρα και το επίπεδο εξοπλισμού, εφοδιάζονται με κάτι που συνηθίζεται μόνο σε κορυφαία σπορ αυτοκίνητα: εμπρός ανάρτηση με High Performance Strut (HiPerStrut). Συγκριτικά με τη στάνταρ ανάρτηση McPherson του Astra, η HiPerStrut έχει μειωμένη γωνία βασιλικού πείρου και ίχνους, αλλά και πιο κοντό άξονα. Αυτό βελτιώνει τη γεωμετρία του τροχού και την πρόσφυση, μειώνει της αντιδράσεις στο τιμόνι κατά την επιτάχυνση ενώ αυξάνει την πλευρική πρόσφυση, προσφέροντας στους οδηγούς του Astra GTC μία ζωηρή, σπορ αίσθηση και ‘ακριβή πληροφόρηση’ από το δρόμο.

Επιπλέον, η ανάρτηση HiPerStut μειώνει τις εγκάρσιες μετακινήσεις του τροχού κατά την περιστροφή του, με αποτέλεσμα να μπορούν να χρησιμοποιηθούν τροχοί μεγαλύτερης διαμέτρου. Αυτή η προηγμένη διάταξη που κυριολεκτικά ‘κολλά’ το αυτοκίνητο στο δρόμο εγγυάται οδηγική απόλαυση για όλους, πριν καν κυκλοφορήσουν οι πολύ σπορ εκδόσεις που έχουν προγραμματιστεί για το άμεσο μέλλον.

Πίσω, ο ημιάκαμπτος άξονας συνδυάζεται με σύνδεσμο Watt. Αυτή η ευφυής διάταξη, αποκλειστική στην Opel, έχει ήδη αποδείξει τα πολλαπλά της οφέλη στο Astra. Αν και ελαφρύτερος και πιο συμπαγής από έναν άξονα πολλαπλών συνδέσμων, προσφέρει θαυμάσια άνεση, άριστη ηχομόνωση και εξαιρετική σταθερότητα/έλεγχο.





Το πλαίσιο του Astra GTC ενσωματώνει το ευφυές, πλήρως προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου πλαισίου FlexRide της Opel. Αυτό αυξάνει την οδηγική ευστάθεια με καλύτερη συμπεριφορά στο στρίψιμο και απόκριση διεύθυνσης, καθώς προσαρμόζεται αυτόματα στις οδικές συνθήκες, στην ταχύτητα στριψίματος, στις κινήσεις του οχήματος και στο ατομικό στυλ οδήγησης. Το βελτιωμένο κράτημα και η ισορροπία του οχήματος αυξάνουν επίσης την οδηγική ασφάλεια στο όριο. Επιπλέον, το FlexRide προσφέρει τρεις διαφορετικές ρυθμίσεις, που αλλάζουν το οδηγικό στυλ με το πάτημα ενός μπουτόν: ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ Standard mode (ισορροπημένο πρόγραμμα), “Tour” mode (πρόγραμμα άνεσης) ή του “Sport” mode (σπορ πρόγραμμα).