- Νέος 2.0 BiTurbo CDTI με μοναδικό σύστημα intercooler, FWD και AWD
- Ευστροφία, άμεση απόκριση, πλούσια ισχύς: 143 kW/195 hp, ροπή 400 Nm
- Χαμηλή κατανάλωση από 4,9 l/100 km (129 g/km CO2)
- SuperSport chassis με Ανάρτηση HiPerStrut για όλα τα Insignia AWD από την άνοιξη του 2012
- Νέα συστήματα υποστήριξης οδηγού βασισμένα σε ραντάρ αυξάνουν την ασφάλεια
Η Opel συνεχίζει να ανανεώνει και να βελτιώνει το επιτυχημένο κορυφαίο μοντέλο της, Insignia. Για το 2012, η Opel λανσάρει την κορωνίδα της γκάμας των πετρελαιοκινητήρων του και συγκεκριμένα το νέο, δυναμικό και πολύ αποδοτικό BiTurbo Diesel. Ο 2.0 CDTI αποδίδει 143 kW/195 hp και ροπή 400 Nm: το τετράθυρο sedan με FWD και μηχανικό κιβώτιο καταναλώνει μόνο 4,9 lit. / 100 km (129 g/km CO2). Το Insignia 2.0 BiTurbo CDTI είναι ένα από τα πιο αποδοτικά μεσαία αυτοκίνητα της αγοράς. Από την άνοιξη του 2012, οι αγοραστές AWD εκδόσεων μπορούν να παραγγέλνουν επιπλέον το SuperSport Chassis το οποίο συμπληρώνεται από την εμπρός ανάρτηση του Insignia OPC (Opel Performance Center). Αυτή η ανάρτηση φέρει γόνατα υψηλών επιδόσεων (HiPerStruts) στοχεύοντας σε μία πιο σπορ οδική συμπεριφορά. Επιπλέον, η ενεργητική ασφάλεια του Insignia έχει αναβαθμιστεί με συστήματα υποστήριξης.. Το Top Model της Opel: Βραβευμένο και επιτυχημένο
Από το 2008 που έκανε το ντεμπούτο του, το Insignia έχει κερδίσει περίπου 50 εθνικά και διεθνή βραβεία, ανάμεσα στα οποία το περίοπτο “Car of The Year Award 2009”. Η υψηλή αποδοχή του Ειδικού Τύπου φαίνεται και στην ισχυρή ζήτηση της αγοράς: το top model της Opel έχει πλησιάσει το μισό εκατομμύριο πωλήσεις. Το 2011, το Insignia παρουσίασε υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης σε βασικές αγορές (όπως Βρετανία, Ρωσία και Τουρκία). Στη Γερμανία, το 5-θυρο hatchback είναι αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην κατηγορία του, στο χώρο των πωλήσεων. Η Opel προσφέρει επίσης τον πιο οικονομικό βενζινοκινητήρα στη μεσαία κατηγορία με το μοντέλο 103 kW/140 hp Insignia 1.4 Turbo ecoFLEX (5,7 lit./100 km, 134 g/km CO2).Οι τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις αποτελούν τη βάση για τη συνεχιζόμενη επιτυχία του κορυφαίου μοντέλου από το Rüsselsheim και εναρμονίζονται άριστα με την αυξανόμενη τάση για πρόσθετο εξοπλισμό υψηλής αξίας.
Ευφυής τεχνολογία BiTurbo diesel
Το ατού του τετρακύλινδρου common rail είναι το σειριακό σύστημα double turbo, με δύο στάδια υπερπλήρωσης. Η εν λόγω τεχνολογία μέχρι τώρα ήταν αποκλειστικότητα λίγων και ακριβότερων μοντέλων. Όμως η Opel αποφάσισε να την κάνει προσιτή σε μία ευρύτερη κατηγορία πελατών. Ο νέος κινητήρας μπορεί να συνδυαστεί με σύστημα FWD ή all-wheel drive (AWD). Το Insignia 2.0 BiTurbo CDTI διατίθεται με όλες τις εκδόσεις αμαξώματος.
Ο νέος 2.0 BiTurbo CDTI με 143 kW/195 hp και ροπή 400 Nm είναι σχεδιασμένος για να παρέχει ευστροφία, απόκριση και πολιτισμένη απόδοση κατά την επιτάχυνση. Το Insignia FWD με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 8,7 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 230 km/h. Η κατανάλωση 4,9 lit./ 100 km, και οι εκπομπές (129 g/km CO2) παραμένουν σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Όλες οι εκδόσεις με μηχανικό κιβώτιο εφοδιάζονται με Start/Stop, που κάνει το Insignia ένα από τα πιο αποδοτικά μεσσία αυτοκίνητα της αγοράς.
«Σ’ αυτή την κατηγορία ισχύος και ροπής, οι εξακύλινδροι πετρελαιοκινητήρες περίπου τριών λίτρων είναι η συνήθης επιλογή. Με την τεχνολογία BiTurbo όμως, μικρότεροι κινητήρες παράγουν ακόμα περισσότερη ισχύ με μείωση 30% στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων» σχολιάζει ο επικεφαλής μηχανικός του Insignia, Volker Scharf. «Είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα επιτυχημένου ‘downsizing’ από την Opel».
Η σειριακή υπερπλήρωση διασφαλίζει ομαλή ροή ισχύος
Στο καινοτόμο BiTurbo σύστημα του Insignia δύο υπερσυμπιεστές διαφορετικού μεγέθους λειτουργούν ξεχωριστά ή ταυτόχρονα. Στο περιβάλλον του ανταγωνισμού, η Opel είναι η μοναδική κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων στη μεσαία κατηγορία που προσφέρει ένα τέτοιο προηγμένο σειριακό σύστημα υπερσυμπίεσης με κινητήρα diesel. Ο μικρότερος υπερσυμπιεστής επιταχύνει πολύ γρήγορα στις χαμηλές στροφές. Αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας ανταποκρίνεται στο πεντάλ του γκαζιού χωρίς καθυστέρηση (δηλαδή χωρίς turbo lag). Ξεκινώντας από τις 1250 rpm, ο οδηγός έχει ήδη στη διάθεσή του 350 Nm, ενώ στις 1750 rpm προσφέρεται η μέγιστη ροπή των 400 Nm.
Στη μεσαία κλίμακα στροφών, και οι δύο υπερσυμπιεστές λειτουργούν μαζί, με τον μεγαλύτερο να συμπιέζει τον αέρα εισαγωγής πριν γίνει πλήρης συμπίεση από τον μικρότερο. Μία βαλβίδα παράκαμψης ελέγχεται συνεχώς, ώστε μόνο το απαραίτητο ποσοστό των καυσαερίων να οδηγείται στο μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή. Έτσι η ισχυρή επιτάχυνση είναι εξασφαλισμένη. Στις υψηλότερες στροφές (από 2500 - 3000 rpm περίπου) όλα τα καυσαέρια ρέουν απευθείας στο μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή, διατηρώντας έτσι την αύξηση της καμπύλη ισχύος.
Στη φάση εξέλιξης του 2.0 BiTurbo CDTI, προτεραιότητα για τους μηχανικούς ήταν να διασφαλίσουν ταχεία κλιμάκωση της πίεσης υπερπλήρωσης στις χαμηλές στροφές, ενισχύοντας παράλληλα την απόκριση του γκαζιού στις μεσαίες. Ο αέρας εισαγωγής προσαρμόζεται άριστα στην κλίμακα στροφών και τις ανάγκες των δύο υπερσυμπιεστών. Στις χαμηλές στροφές, ένας πρόσθετος, υγρόψυκτος εναλλάκτης θερμότητας (intercooler) που είναι αποκλειστικά συνδεδεμένος με τον μικρό υπερσυμπιεστή φροντίζει η μικρή ποσότητα του αέρα να οδηγείται άμεσα στο θάλαμο καύσης. Στις μεσαίες στροφές, ο μεγαλύτερος και ισχυρότερος υπερσυμπιεστής έχει μεγαλύτερη συμβολή, ενώ ο αέρας εισαγωγής υπό υψηλή πίεση πλέον ψύχεται από ένα μεγαλύτερο, συμβατικό intercooler. Η Opel είναι η πρώτη που χρησιμοποιεί τέτοιο ‘σύστημα δύο ψυγείων’.
Η Opel βελτιστοποίησε περαιτέρω την απόδοση του κινητήρα με την καινοτόμο τεχνολογία Cleantech που ελέγχει τη διαδικασία καύσης μέσω ηλεκτρονικού κυκλώματος κλειστού βρόγχου. Αισθητήρες τοποθετημένοι στους προθερμαντήρες μετρούν την πίεση σε κάθε μια μοίρα περιστροφής του στροφάλου και πάνω από 100.000 φορές το λεπτό, διασφαλίζοντας ότι ο κινητήρας λειτουργεί πάντα στο βέλτιστο ‘παράθυρο’ των μέγιστων επιδόσεων και με ελάχιστη κατανάλωση και εκπομπές CO2. Η τρίτη γενιά του συστήματος άμεσου ψεκασμού Common Rail που λειτουργεί με πιέσεις μέχρι 2.000 bar, διοχετεύει το καύσιμο σε πιεζοηλεκτρικά μπεκ υψηλής ακρίβειας που παράγουν μέχρι οκτώ ψεκασμούς ανά κύκλο λειτουργίας. Έτσι επιτυγχάνεται μία διαδικασία καύσης υψηλής ακρίβειας με ελαχιστοποιημένο θόρυβο και εκπομπές ρύπων.
Με το νέο, κορυφαίο 2.0 BiTurbo CDTI, η σειρά Opel Insignia διαθέτει τώρα μία γκάμα τεσσάρων turbo diesel common-rail άμεσου ψεκασμού με ισχύ από 81 kW/110 hp μέχρι 143 kW/195 hp.
Απαράμιλλη προσφορά στη μεσαία κατηγορία
Ενώ στο model year ‘Σεπτέμβριος 2011’ οι βελτιώσεις του Insignia αφορούσαν κυρίως στη μείωση της κατανάλωσης για τα πιο δημοφιλή μοντέλα (νέος βενζινοκινητήρας 1.4 Turbo ecoFLEX με 134 g/km CO2 και νέα έκδοση 118 kW/160 hp, 2.0 CDTI ecoFLEX με 115g CO2), τα νέα χαρακτηριστικά που λανσάρονται στις αρχές του 2012 προσθέτουν σημαντικά premium στοιχεία και τεχνολογίες στη ‘ναυαρχίδα’ της Opel ´. Ο νέος 2.0 BiTurbo CDTI διατίθεται με όλες τις εκδόσεις αμαξωμάτων του Insignia – τετράθυρο, πεντάθυρο και Sports Tourer station wagon. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν εξατάχυτο μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο καθώς και μεταξύ FWD και AWD (με πίσω ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης).
Η οδική συμπεριφορά μπορεί να βελτιωθεί με το στάνταρ μηχανοτρονικό, προσαρμοζόμενο σύστημα πλαισίου FlexRide. Αυτό το επίπεδο εξοπλισμού είναι απαράμιλλο στη μεσαία κατηγορία.
SuperSport Chassis με Ανάρτηση HiPerStrut για όλα τα Insignia 4x4
Μία ακόμα σημαντική καινοτομία για όλες τις τετρακίνητες εκδόσεις του Insignia είναι το προαιρετικό SuperSport chassis. Αυτή η τεχνολογία που μέχρι πρότινος ήταν αποκλειστικότητα του απόλυτου σπορ μοντέλου OPC (Opel Performance Center) θα προσφέρεται σε ένα ευρύτερο κοινό από την άνοιξη του 2012. Το πακέτο περιλαμβάνει το μηχανοτρονικό σύστημα FlexRide με ηλεκτρονικά προσαρμοζόμενο σύστημα απόσβεσης, σύστημα πέδησης Brembo υψηλών επιδόσεων και εμπρός ανάρτηση HiPerStrut (High Performance Strut) γνωστή από το 239 kW/325 hp Insignia OPC που βελτιστοποιεί τη συμπεριφορά και την ακρίβεια διεύθυνσης.
Νέα συστήματα υποστήριξης οδηγού βασισμένα σε ραντάρ αυξάνουν την ασφάλεια
Παράλληλα με την αύξηση των επιδόσεων, η ενεργητική ασφάλεια έχει βελτιωθεί σημαντικά χάρη σε ένα νέο σύστημα ραντάρ που τοποθετείται στη μάσκα. Οι αγοραστές του Insignia μπορούν τώρα να επιλέξουν το Adaptive Cruise Control (ACC). Το νέο σύστημα διατηρεί την επιλεγμένη ταχύτητα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, και προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα του αυτοκινήτου σύμφωνα με τις συνθήκες κυκλοφορίας, διασφαλίζοντας μία προκαθορισμένη απόσταση ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα. Το σύστημα ραντάρ υποστηρίζει και άλλες λειτουργίες όπως το Following Distance Indication (FDI) που ενημερώνει οπτικά τον οδηγό για την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Το Forward Collision Alert (FCA) εκδίδει ένα οπτικό και ένα ηχητικό σήμα που προειδοποιεί τον οδηγό για επικείμενη σύγκρουση με το προπορευόμενο αυτοκίνητο. Το Collision Imminent Braking (CIB) επιβραδύνει αυτόματα το όχημα εάν διαπιστωθεί κίνδυνος σύγκρουσης.
Από το 2008 που έκανε το ντεμπούτο του, το Insignia έχει κερδίσει περίπου 50 εθνικά και διεθνή βραβεία, ανάμεσα στα οποία το περίοπτο “Car of The Year Award 2009”. Η υψηλή αποδοχή του Ειδικού Τύπου φαίνεται και στην ισχυρή ζήτηση της αγοράς: το top model της Opel έχει πλησιάσει το μισό εκατομμύριο πωλήσεις. Το 2011, το Insignia παρουσίασε υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης σε βασικές αγορές (όπως Βρετανία, Ρωσία και Τουρκία). Στη Γερμανία, το 5-θυρο hatchback είναι αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην κατηγορία του, στο χώρο των πωλήσεων. Η Opel προσφέρει επίσης τον πιο οικονομικό βενζινοκινητήρα στη μεσαία κατηγορία με το μοντέλο 103 kW/140 hp Insignia 1.4 Turbo ecoFLEX (5,7 lit./100 km, 134 g/km CO2).Οι τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις αποτελούν τη βάση για τη συνεχιζόμενη επιτυχία του κορυφαίου μοντέλου από το Rüsselsheim και εναρμονίζονται άριστα με την αυξανόμενη τάση για πρόσθετο εξοπλισμό υψηλής αξίας.
Ευφυής τεχνολογία BiTurbo diesel
Το ατού του τετρακύλινδρου common rail είναι το σειριακό σύστημα double turbo, με δύο στάδια υπερπλήρωσης. Η εν λόγω τεχνολογία μέχρι τώρα ήταν αποκλειστικότητα λίγων και ακριβότερων μοντέλων. Όμως η Opel αποφάσισε να την κάνει προσιτή σε μία ευρύτερη κατηγορία πελατών. Ο νέος κινητήρας μπορεί να συνδυαστεί με σύστημα FWD ή all-wheel drive (AWD). Το Insignia 2.0 BiTurbo CDTI διατίθεται με όλες τις εκδόσεις αμαξώματος.
Ο νέος 2.0 BiTurbo CDTI με 143 kW/195 hp και ροπή 400 Nm είναι σχεδιασμένος για να παρέχει ευστροφία, απόκριση και πολιτισμένη απόδοση κατά την επιτάχυνση. Το Insignia FWD με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 8,7 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 230 km/h. Η κατανάλωση 4,9 lit./ 100 km, και οι εκπομπές (129 g/km CO2) παραμένουν σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Όλες οι εκδόσεις με μηχανικό κιβώτιο εφοδιάζονται με Start/Stop, που κάνει το Insignia ένα από τα πιο αποδοτικά μεσσία αυτοκίνητα της αγοράς.
«Σ’ αυτή την κατηγορία ισχύος και ροπής, οι εξακύλινδροι πετρελαιοκινητήρες περίπου τριών λίτρων είναι η συνήθης επιλογή. Με την τεχνολογία BiTurbo όμως, μικρότεροι κινητήρες παράγουν ακόμα περισσότερη ισχύ με μείωση 30% στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων» σχολιάζει ο επικεφαλής μηχανικός του Insignia, Volker Scharf. «Είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα επιτυχημένου ‘downsizing’ από την Opel».
Η σειριακή υπερπλήρωση διασφαλίζει ομαλή ροή ισχύος
Στο καινοτόμο BiTurbo σύστημα του Insignia δύο υπερσυμπιεστές διαφορετικού μεγέθους λειτουργούν ξεχωριστά ή ταυτόχρονα. Στο περιβάλλον του ανταγωνισμού, η Opel είναι η μοναδική κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων στη μεσαία κατηγορία που προσφέρει ένα τέτοιο προηγμένο σειριακό σύστημα υπερσυμπίεσης με κινητήρα diesel. Ο μικρότερος υπερσυμπιεστής επιταχύνει πολύ γρήγορα στις χαμηλές στροφές. Αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας ανταποκρίνεται στο πεντάλ του γκαζιού χωρίς καθυστέρηση (δηλαδή χωρίς turbo lag). Ξεκινώντας από τις 1250 rpm, ο οδηγός έχει ήδη στη διάθεσή του 350 Nm, ενώ στις 1750 rpm προσφέρεται η μέγιστη ροπή των 400 Nm.
Στη μεσαία κλίμακα στροφών, και οι δύο υπερσυμπιεστές λειτουργούν μαζί, με τον μεγαλύτερο να συμπιέζει τον αέρα εισαγωγής πριν γίνει πλήρης συμπίεση από τον μικρότερο. Μία βαλβίδα παράκαμψης ελέγχεται συνεχώς, ώστε μόνο το απαραίτητο ποσοστό των καυσαερίων να οδηγείται στο μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή. Έτσι η ισχυρή επιτάχυνση είναι εξασφαλισμένη. Στις υψηλότερες στροφές (από 2500 - 3000 rpm περίπου) όλα τα καυσαέρια ρέουν απευθείας στο μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή, διατηρώντας έτσι την αύξηση της καμπύλη ισχύος.
Στη φάση εξέλιξης του 2.0 BiTurbo CDTI, προτεραιότητα για τους μηχανικούς ήταν να διασφαλίσουν ταχεία κλιμάκωση της πίεσης υπερπλήρωσης στις χαμηλές στροφές, ενισχύοντας παράλληλα την απόκριση του γκαζιού στις μεσαίες. Ο αέρας εισαγωγής προσαρμόζεται άριστα στην κλίμακα στροφών και τις ανάγκες των δύο υπερσυμπιεστών. Στις χαμηλές στροφές, ένας πρόσθετος, υγρόψυκτος εναλλάκτης θερμότητας (intercooler) που είναι αποκλειστικά συνδεδεμένος με τον μικρό υπερσυμπιεστή φροντίζει η μικρή ποσότητα του αέρα να οδηγείται άμεσα στο θάλαμο καύσης. Στις μεσαίες στροφές, ο μεγαλύτερος και ισχυρότερος υπερσυμπιεστής έχει μεγαλύτερη συμβολή, ενώ ο αέρας εισαγωγής υπό υψηλή πίεση πλέον ψύχεται από ένα μεγαλύτερο, συμβατικό intercooler. Η Opel είναι η πρώτη που χρησιμοποιεί τέτοιο ‘σύστημα δύο ψυγείων’.
Η Opel βελτιστοποίησε περαιτέρω την απόδοση του κινητήρα με την καινοτόμο τεχνολογία Cleantech που ελέγχει τη διαδικασία καύσης μέσω ηλεκτρονικού κυκλώματος κλειστού βρόγχου. Αισθητήρες τοποθετημένοι στους προθερμαντήρες μετρούν την πίεση σε κάθε μια μοίρα περιστροφής του στροφάλου και πάνω από 100.000 φορές το λεπτό, διασφαλίζοντας ότι ο κινητήρας λειτουργεί πάντα στο βέλτιστο ‘παράθυρο’ των μέγιστων επιδόσεων και με ελάχιστη κατανάλωση και εκπομπές CO2. Η τρίτη γενιά του συστήματος άμεσου ψεκασμού Common Rail που λειτουργεί με πιέσεις μέχρι 2.000 bar, διοχετεύει το καύσιμο σε πιεζοηλεκτρικά μπεκ υψηλής ακρίβειας που παράγουν μέχρι οκτώ ψεκασμούς ανά κύκλο λειτουργίας. Έτσι επιτυγχάνεται μία διαδικασία καύσης υψηλής ακρίβειας με ελαχιστοποιημένο θόρυβο και εκπομπές ρύπων.
Με το νέο, κορυφαίο 2.0 BiTurbo CDTI, η σειρά Opel Insignia διαθέτει τώρα μία γκάμα τεσσάρων turbo diesel common-rail άμεσου ψεκασμού με ισχύ από 81 kW/110 hp μέχρι 143 kW/195 hp.
Απαράμιλλη προσφορά στη μεσαία κατηγορία
Ενώ στο model year ‘Σεπτέμβριος 2011’ οι βελτιώσεις του Insignia αφορούσαν κυρίως στη μείωση της κατανάλωσης για τα πιο δημοφιλή μοντέλα (νέος βενζινοκινητήρας 1.4 Turbo ecoFLEX με 134 g/km CO2 και νέα έκδοση 118 kW/160 hp, 2.0 CDTI ecoFLEX με 115g CO2), τα νέα χαρακτηριστικά που λανσάρονται στις αρχές του 2012 προσθέτουν σημαντικά premium στοιχεία και τεχνολογίες στη ‘ναυαρχίδα’ της Opel ´. Ο νέος 2.0 BiTurbo CDTI διατίθεται με όλες τις εκδόσεις αμαξωμάτων του Insignia – τετράθυρο, πεντάθυρο και Sports Tourer station wagon. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν εξατάχυτο μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο καθώς και μεταξύ FWD και AWD (με πίσω ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης).
Η οδική συμπεριφορά μπορεί να βελτιωθεί με το στάνταρ μηχανοτρονικό, προσαρμοζόμενο σύστημα πλαισίου FlexRide. Αυτό το επίπεδο εξοπλισμού είναι απαράμιλλο στη μεσαία κατηγορία.
SuperSport Chassis με Ανάρτηση HiPerStrut για όλα τα Insignia 4x4
Μία ακόμα σημαντική καινοτομία για όλες τις τετρακίνητες εκδόσεις του Insignia είναι το προαιρετικό SuperSport chassis. Αυτή η τεχνολογία που μέχρι πρότινος ήταν αποκλειστικότητα του απόλυτου σπορ μοντέλου OPC (Opel Performance Center) θα προσφέρεται σε ένα ευρύτερο κοινό από την άνοιξη του 2012. Το πακέτο περιλαμβάνει το μηχανοτρονικό σύστημα FlexRide με ηλεκτρονικά προσαρμοζόμενο σύστημα απόσβεσης, σύστημα πέδησης Brembo υψηλών επιδόσεων και εμπρός ανάρτηση HiPerStrut (High Performance Strut) γνωστή από το 239 kW/325 hp Insignia OPC που βελτιστοποιεί τη συμπεριφορά και την ακρίβεια διεύθυνσης.
Νέα συστήματα υποστήριξης οδηγού βασισμένα σε ραντάρ αυξάνουν την ασφάλεια
Παράλληλα με την αύξηση των επιδόσεων, η ενεργητική ασφάλεια έχει βελτιωθεί σημαντικά χάρη σε ένα νέο σύστημα ραντάρ που τοποθετείται στη μάσκα. Οι αγοραστές του Insignia μπορούν τώρα να επιλέξουν το Adaptive Cruise Control (ACC). Το νέο σύστημα διατηρεί την επιλεγμένη ταχύτητα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, και προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα του αυτοκινήτου σύμφωνα με τις συνθήκες κυκλοφορίας, διασφαλίζοντας μία προκαθορισμένη απόσταση ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα. Το σύστημα ραντάρ υποστηρίζει και άλλες λειτουργίες όπως το Following Distance Indication (FDI) που ενημερώνει οπτικά τον οδηγό για την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Το Forward Collision Alert (FCA) εκδίδει ένα οπτικό και ένα ηχητικό σήμα που προειδοποιεί τον οδηγό για επικείμενη σύγκρουση με το προπορευόμενο αυτοκίνητο. Το Collision Imminent Braking (CIB) επιβραδύνει αυτόματα το όχημα εάν διαπιστωθεί κίνδυνος σύγκρουσης.