Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Η Opel Σε Ανοδική Πορεία: Το Υψηλότερο Μερίδιο Αγοράς στην Ευρώπη από τον Ιούνιο του 2011

Η προϊοντική επέλαση της Opel στην Ευρώπη δείχνει ότι πέτυχε το στόχο της. Τον Μάρτιο του 2014, η μάρκα συγκέντρωσε το 6,7% του συνόλου της Ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου, το υψηλότερο μερίδιο από τον Ιούνιο του 2011. Σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία, οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων ανήλθαν περίπου στις 133.700 μονάδες, αύξηση πάνω από 9,3% συγκριτικά με τον περσινό Μάρτιο. Το πρώτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς, οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων Opel/Vauxhall αυξήθηκαν πάνω από 12.700 μονάδες, στα 271.000 αυτοκίνητα.

  «Σε πολλές Ευρωπαϊκές αγορές παρατηρείται και πάλι αύξηση. Είναι θετικό σημάδι το ότι η Opel/Vauxhall αυξάνει τα μερίδιά της σε τέτοιο περιβάλλον. Η βιωσιμότητα της ανάπτυξής μας επιβεβαιώνεται και από τον αριθμό παραγγελιών: ήδη στα τέλη Μαρτίου, είχαμε λάβει περίπου 20.000 περισσότερες παραγγελίες συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του 2013,»σχολιάζει ο Peter Christian Küspert, μέλος Δ.Σ. και Αντιπρόεδρος Πωλήσεων,. «Best-seller αυτή την εποχή από τα νέα μοντέλα είναι το Mokka με περίπου 215.000 παραγγελίες. Είμαστε επίσης πολύ ικανοποιημένοι από τη δημοτικότητα του μικρού, μοδάτου ADAM που είχε 80.000 παραγγελίες, ενώ έχουμε ήδη λάβει πάνω από 85.000 παραγγελίες για τη ναυαρχίδα μας, το νέο Insignia.»
Αυτή η επιτυχία βασίζεται στα αποτελέσματα πολλαπλών αγορών. Το Μάρτιο και ολόκληρο το πρώτο τρίμηνο, η Opel/Vauxhall αύξησε το μερίδιό της σε δέκα Ευρωπαϊκές χώρες. Η Opel ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη στην εγχώρια αγορά της, τη Γερμανία. Με μερίδιο 7,1% στο σύνολο της αγοράς αυτοκινήτου το Μάρτιο, η μάρκα αυξήθηκε κατά 0,3 ποσοστιαίες μονάδες συγκριτικά με πέρσι τον ίδιο μήνα. Το πρώτο τρίμηνο, το μερίδιο αγοράς ήταν 6,7%, 0,2 ποσοστιαίες μονάδες παραπάνω από το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Mokka και Meriva ήταν Νο 2 στις κατηγορίες τους το πρώτο τρίμηνο του 2014. Στη μεγαλύτερη αγορά της, στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Vauxhall αύξησε τις πωλήσεις της κατά 17% το Μάρτιο συγκριτικά με πέρσι. Τα Insignia και Zafira ήταν Νο1 στις κατηγορίες τους, ενώ τα Corsa και Mokka επικράτησαν στη 2η θέση. Το ενδιαφέρον για νέα μοντέλα Opel είναι ιδιαίτερα υψηλό αυτή τη στιγμή στην Πολωνία, όπου οι ταξινομήσεις αυξήθηκαν κατά 57% το μήνα Μάρτιο. Η Opel ενίσχυσε επίσης την πρωτοκαθεδρία της στην αγορά επιβατικού αυτοκινήτου στην Ουγγαρία τον περασμένο μήνα, ενώ στις Κάτω Χώρες η μάρκα βρέθηκε και πάλι στην κορυφή, για πρώτη φορά από το Μάρτιο του 2012. 

 Στην Ελλάδα η αγορά δείχνει σημεία ανάκαμψης με την Opel να παραμένει δυνατή και προπορεύεται της αύξησης αυτής, επιτυγχάνοντας 12,2 % μερίδιο αγοράς λιανικής.

 «Είναι πολύ σημαντικό , να επιτυγχάνεται αύξηση των πωλήσεών μας τόσο σε όγκο όσο και σε μερίδιο αγοράς στο κανάλι Ιδιωτών για το 1ο τρίμηνο του 2014», δήλωσε ο Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος της GM Hellas Γιάννης Πασσάδης και συνέχισε: «Η επίδοση των κύριων μοντέλων μας είναι πλέον αποτυπωμένη με επιτυχία και στα στατιστικά στοιχεία τριμήνου : το Corsa μας αποτελεί τον ηγέτη στη συνολική αγορά Ιδιωτών ενώ το Mokka έπιασε κορυφή στην κατηγορία του στην αγορά Ιδιωτών και φλερτάρει με την 1η θέση της συνολικής κατάταξης στην κατηγορία SUV».