Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Opel Insignia με Κινητήρες Diesel: Μείωση Κατανάλωσης μέχρι 12%

Οι κινητήρες diesel έχουν συντελέσει ουσιαστικά στην Ευρωπαϊκή ιστορία επιτυχίας του Insignia. Πάνω από το 57% όλων των Ευρωπαϊκών παραγγελιών για τη ναυαρχίδα της Opel αφορούν την έκδοση diesel. Μία ομάδα μηχανικών της Opel ασχολήθηκε με τη βελτίωση της γκάμας πετρελαιοκινητήρων για το 2012. Στόχος ήταν η περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων χωρίς αυτό να επηρεάσει την κινητήρια ισχύ. Τελικά, επιτεύχθηκε μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2 μέχρι 12%. Παράλληλα, αυξήθηκε το επίπεδο άνεσης για τον οδηγό και τους επιβάτες με τους κινητήρες να λειτουργούν πιο αθόρυβα. Οι τρεις δίλιτροι κινητήρες του Insignia εφοδιάζονται τώρα με τεχνολογία Start/Stop. Η κατανάλωσή τους έχει μειωθεί κατά 0,6 l /100 km. Η έκδοση 118kW/160hp του 2.0 CDTI ecoFLEX καταναλώνει μόλις 4,3 l/100 km, και εκπέμπει 115g/km διοξείδιο του άνθρακα. Η έκδοση 81kW /110 hp έχει κατανάλωση 4,4 l/100 km και εκπομπές CO2 μόνο 116g/km..  Μεγαλύτερη απόδοση, μειωμένοι ρύποι λόγω βελτιωμένου ελέγχου καύσης

Όλες οι εκδόσεις του 2.0 CDTI Insignia εφοδιάζονται με καινοτόμο τεχνολογία “Clean Tech”. Η διαδικασία καύσης έχει βελτιστοποιηθεί χάρη στους αισθητήρες πίεσης που ενσωματώνονται στους κυλίνδρους. Αυτό συνεπάγεται σημαντική μείωση των οξειδίων του αζώτου και των σωματιδίων αιθάλης, και ταυτόχρονα βέλτιστη οικονομία καυσίμου.

Όλοι οι κινητήρες 2.0 CDTI εφοδιάζονται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανακυκλοφορία καυσαερίων. Αυτό σημαίνει ότι τα καυσαέρια αφού ψυχθούν επιστρέφουν στη διαδικασία καύσης, περιορίζοντας έτσι τις εκπομπές του άνθρακα. Επιπλέον, τα ρουλεμάν των δύο εκκεντροφόρων επικεφαλής έχουν αντικατασταθεί από βελονοειδή ρουλεμάν, με θετικά επακόλουθα στην τριβή και την κατανάλωση.

Πιο ομαλή και αθόρυβη λειτουργία

Οι μηχανικοί της Opel έδωσαν έμφαση στη στρατηγική ψεκασμού καυσίμου με στόχο να περιορίσουν τους θορύβους και κραδασμούς που είναι συνδεδεμένοι με τους πετρελαιοκινητήρες. Οι βελτιώσεις είναι πιο αισθητές σε συνθήκες μερικού φορτίου. Μία τρίτη γενιά συστήματος common-rail λειτουργεί με πιέσεις ψεκασμού μέχρι 1.600 bar. Επιπλέον, ηλεκτρομαγνητικά ελεγχόμενα μπεκ επιτρέπουν πολλαπλούς ψεκασμούς ανά κύκλο για απόλυτα ακριβή έλεγχο καύσης. Η βελτιωμένη κινηματική μεταξύ εμβόλου και μπιέλας και το αναβαθμισμένο σύστημα κίνησης βαλβίδων μειώνουν τους μηχανικούς θορύβους και τους παραγόμενους κατά την καύση. Ο συντονισμός έχει εξουδετερωθεί λόγω αυξημένης ακαμψίας των εξαρτημάτων του κινητήρα. Τέλος, οι κινητήρες υιοθετούν πρόσθετα μέτρα ηχομόνωσης.