Το νέο Opel Mokka SUV προσφέρεται με πέντε ισχυρούς και αποδοτικούς κινητήρες που συνδυάζουν ισχυρές επιδόσεις με τιμές κατανάλωσης από τις καλύτερες στην κατηγορία SUV-B. Με βενζινοκινητήρα ή πετρελαιοκινητήρα, το Γερμανικής φιλοσοφίας SUV εντυπωσιάζει με την συμπεριφορά και την πλούσια ισχύ του στο δρόμο παραμένοντας πάντα αποδοτικό.
Το Mokka με κινητήρα 1.7 CDTI (96 kw/130 hp), εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και FWD εκπέμπει μόνο 120 g/km CO2 και καταναλώνει 4,5 lit. diesel / 100 km στο μικτό κύκλο. Ο κινητήρας με μέγιστη ροπή 300 Nm είναι από τους πιο αποδοτικούς diesel στην κατηγορία SUV. Οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν την αυτόματη έκδοση του diesel με FWD, κάτι μοναδικό στην κατηγορία. Η έκδοση αυτή καταναλώνει 5,3 l/100 km, που αντιστοιχεί σε 139 g/km CO2. Επίσης διατίθεται έκδοση all-wheel drive (AWD) του 1.7 CDTI Mokka.. Από πλευράς βενζινοκινητήρων, η υπερτροφοδοτούμενη έκδοση 1.4 Mokka με 103 kW/140 hp, εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και AWD στάνταρ καταναλώνει μόνο 6,4 lit. / 100 km στο μικτό κύκλο με εκπομπές CO2 149 g/km, επομένως η οικονομία καυσίμου παραμένει υψηλή. Με ροπή 200 Nm, ο κινητήρας των 1400 κυβ. εκατ. παρέχει άμεση απόκριση και άριστες επιδόσεις.
Όλα τα Mokka, με εξαίρεση την έκδοση 1.7 CDTI με αυτόματο κιβώτιο, εφοδιάζονται με τεχνολογία Start/Stop. Αυτό σημαίνει ότι η απόδοση καυσίμου στην πόλη είναι πάντα εγγυημένη, ακόμα και όταν το Mokka κινείται σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας πόλης. Για τους πελάτες που θέλουν να αποκτήσουν το Mokka με έναν αξιόπιστο, βασικό κινητήρα (entry level), υπάρχει η βενζινοκίνητη έκδοση 1.6 85 kW/115 hp.
AWD on demand και προηγμένο πλαίσιο
Εκτός από front-wheel drive (FWD), το Mokka μπορεί να εφοδιάζεται με τεχνολογία all-wheel drive (AWD) για καλύτερη ελκτική πρόσφυση και οδική συμπεριφορά. Το σύστημα AWD είναι αποδοτικό, ευφυές και ενεργοποιείται μόνον όταν είναι απαραίτητο. Η κατανομή ροπής μεταβάλλεται γραμμικά από 100-0 μέχρι 50-50 όταν τα επίπεδα πρόσφυσης είναι χαμηλά. Συνολικά, ο οδηγός ωφελείται από ένα σύστημα που προσαρμόζεται αυτόματα στις επικρατούσες οδικές συνθήκες. Επομένως, ακόμα και σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, το όχημα παραμένει σταθερό.
Το πλαίσιο του Mokka διασφαλίζει βέλτιστη άνεση και οδική συμπεριφορά ακόμα και σε δύσκολες οδικές συνθήκες. Στην εμπρός ανάρτηση, τα γόνατα MacPherson έχουν βελτιστοποιηθεί. Στην πίσω ανάρτηση, η ομάδα μηχανικών της Opel εξέλιξε δύο ημιάκαμπτους άξονες για τις εκδόσεις AWD και FWD, με σωληνωτή κεντρική αντιστρεπτική δοκό διατομής U, που τοποθετούνται μπροστά από τους πίσω τροχούς. Έτσι οι οδηγοί απολαμβάνουν άριστη οδική συμπεριφορά και έλεγχο αμαξώματος με κάθε συνδυασμό κινητήρα/μετάδοσης.
Το Mokka, το νέο SUV της Opel, επεκτείνει την προϊοντική γκάμα της και γίνεται η πρώτη Γερμανική μάρκα που εισέρχεται στην αναπτυσσόμενη κατηγορία μικρών SUV. Παρά το μικρό συνολικό μήκος των 4,28 m, το Mokka φιλοξενεί άνετα έως και πέντε άτομα, ενώ συνδυάζει ελκυστική σχεδίαση με καινοτόμες τεχνολογίες και λειτουργίες κάνοντάς τις προσιτές σε ένα ευρύτερο κοινό.
Το Mokka με κινητήρα 1.7 CDTI (96 kw/130 hp), εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και FWD εκπέμπει μόνο 120 g/km CO2 και καταναλώνει 4,5 lit. diesel / 100 km στο μικτό κύκλο. Ο κινητήρας με μέγιστη ροπή 300 Nm είναι από τους πιο αποδοτικούς diesel στην κατηγορία SUV. Οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν την αυτόματη έκδοση του diesel με FWD, κάτι μοναδικό στην κατηγορία. Η έκδοση αυτή καταναλώνει 5,3 l/100 km, που αντιστοιχεί σε 139 g/km CO2. Επίσης διατίθεται έκδοση all-wheel drive (AWD) του 1.7 CDTI Mokka.. Από πλευράς βενζινοκινητήρων, η υπερτροφοδοτούμενη έκδοση 1.4 Mokka με 103 kW/140 hp, εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και AWD στάνταρ καταναλώνει μόνο 6,4 lit. / 100 km στο μικτό κύκλο με εκπομπές CO2 149 g/km, επομένως η οικονομία καυσίμου παραμένει υψηλή. Με ροπή 200 Nm, ο κινητήρας των 1400 κυβ. εκατ. παρέχει άμεση απόκριση και άριστες επιδόσεις.
Όλα τα Mokka, με εξαίρεση την έκδοση 1.7 CDTI με αυτόματο κιβώτιο, εφοδιάζονται με τεχνολογία Start/Stop. Αυτό σημαίνει ότι η απόδοση καυσίμου στην πόλη είναι πάντα εγγυημένη, ακόμα και όταν το Mokka κινείται σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας πόλης. Για τους πελάτες που θέλουν να αποκτήσουν το Mokka με έναν αξιόπιστο, βασικό κινητήρα (entry level), υπάρχει η βενζινοκίνητη έκδοση 1.6 85 kW/115 hp.
AWD on demand και προηγμένο πλαίσιο
Εκτός από front-wheel drive (FWD), το Mokka μπορεί να εφοδιάζεται με τεχνολογία all-wheel drive (AWD) για καλύτερη ελκτική πρόσφυση και οδική συμπεριφορά. Το σύστημα AWD είναι αποδοτικό, ευφυές και ενεργοποιείται μόνον όταν είναι απαραίτητο. Η κατανομή ροπής μεταβάλλεται γραμμικά από 100-0 μέχρι 50-50 όταν τα επίπεδα πρόσφυσης είναι χαμηλά. Συνολικά, ο οδηγός ωφελείται από ένα σύστημα που προσαρμόζεται αυτόματα στις επικρατούσες οδικές συνθήκες. Επομένως, ακόμα και σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, το όχημα παραμένει σταθερό.
Το πλαίσιο του Mokka διασφαλίζει βέλτιστη άνεση και οδική συμπεριφορά ακόμα και σε δύσκολες οδικές συνθήκες. Στην εμπρός ανάρτηση, τα γόνατα MacPherson έχουν βελτιστοποιηθεί. Στην πίσω ανάρτηση, η ομάδα μηχανικών της Opel εξέλιξε δύο ημιάκαμπτους άξονες για τις εκδόσεις AWD και FWD, με σωληνωτή κεντρική αντιστρεπτική δοκό διατομής U, που τοποθετούνται μπροστά από τους πίσω τροχούς. Έτσι οι οδηγοί απολαμβάνουν άριστη οδική συμπεριφορά και έλεγχο αμαξώματος με κάθε συνδυασμό κινητήρα/μετάδοσης.
Το Mokka, το νέο SUV της Opel, επεκτείνει την προϊοντική γκάμα της και γίνεται η πρώτη Γερμανική μάρκα που εισέρχεται στην αναπτυσσόμενη κατηγορία μικρών SUV. Παρά το μικρό συνολικό μήκος των 4,28 m, το Mokka φιλοξενεί άνετα έως και πέντε άτομα, ενώ συνδυάζει ελκυστική σχεδίαση με καινοτόμες τεχνολογίες και λειτουργίες κάνοντάς τις προσιτές σε ένα ευρύτερο κοινό.