Η σειρά Opel Astra αποκτά τώρα ένα νέο μέλος υψηλών επιδόσεων, το δυναμικό Astra OPC (206 kW / 280 hp) που έρχεται να πλαισιώσει το μικρό Corsa OPC και το μεσαίο Insignia OPC στην οικογένεια OPC. Με την ισχύ ενός υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα άμεσου ψεκασμού 2.0 L, το Astra OPC (Opel Performance Center) πετυχαίνει μέγιστη ροπή 400 Nm και επιταχύνει από στάση στα 100km/h σε 6,0 μόλις δευτερόλεπτα, ενώ σε η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 250 km/h. Είναι το ταχύτερο Astra όλων των εποχών..
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας παράγει 25% περισσότερη μέγιστη ροπή από το προηγούμενο Astra OPC και αποδίδει ισχύ 40 hp παραπάνω. Αυτό μεταφράζεται σε 140 hp /lit., η υψηλότερη ειδική ροπή ανά λίτρο σε βενζινοκίνητο μοντέλο παραγωγής Opel, συγκριτικά με τα 120 hp του προηγούμενου Astra OPC. Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βασίζεται στον τελευταίο δίλιτρο βενζινοκινητήρα της Opel έχοντας αυξήσει την ισχύ του κατά 30hp στα 250 hp. Εν τούτοις, η κατανάλωση έχει μειωθεί κατά 12%, ενώ οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί κατά 14% συγκριτικά με την προηγούμενη έκδοση. Οι εκπομπές CO2 του Astra OPC έχουν μειωθεί στα 189 g/km (προηγουμένως 221 g/km) και η κατανάλωση στα 8,1 l / 100 km (προηγουμένως 9,2 l/100 km).
Οι μηχανικοί της Opel εξέλιξαν ένα νέο, προηγμένο σύστημα εισαγωγής για να τροφοδοτείται όσο το δυνατόν περισσότερος αέρας στον υπερσυμπιεστή. Επιπλέον, το σύστημα εξαγωγής βελτιστοποιήθηκε με στόχο την περαιτέρω βελτίωση της ροής των καυσαερίων και των επιδόσεων του κινητήρα. Ο υπερσυμπιεστής βελτιώθηκε για να λειτουργεί υπό ακόμα υψηλότερη πίεση υπερπλήρωσης και ανάλογα αυξήθηκε και η αντοχή του με χρήση νέων εξαρτημάτων.
Πλαίσιο Υψηλών Επιδόσεων με FlexRide, HiPerStruts, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης
Η Opel σχεδίασε ένα πλαίσιο υψηλών επιδόσεων ειδικά προσαρμοσμένο στις υψηλές πλευρικές επιταχύνσεις και τη σπορ συμπεριφορά του νέου Astra OPC, συμπληρώνοντας τον ισχυρό κινητήρα των 206 kW/280 hp και 400. Το πλαίσιο διαθέτει διάφορα κρίσιμα στοιχεία που αναβαθμίζουν τη σπορ συμπεριφορά του αυτοκινήτου: γόνατα υψηλών επιδόσεων (HiPerStruts) στην εμπρός ανάρτηση, μηχανοτρονικό σύστημα πλαισίου FlexRide, ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και φρένα Brembo.
Το σύστημα πλαισίου FlexRide επιτρέπει στον οδηγό να σκληραίνει τους αποσβεστήρες και να αυξάνει την απόκριση του γκαζιού, καθώς μπορεί να επιλέγει μεταξύ τριών διαφορετικών προγραμμάτων, για μία μοναδική και ξεχωριστή οδηγική εμπειρία υψηλών επιδόσεων. Το Standard mode προσφέρει απόδοση υπ' όλες τις συνθήκες, διατηρώντας ένα ικανοποιητικό επίπεδο άνεσης στην καθημερινή οδήγηση. Με
το πάτημα ενός μπουτόν, το Sport mode σκληραίνει την ανάρτηση, αυξάνει την ευελιξία μειώνοντας τις κλίσεις αμαξώματος και κάνει το σύστημα διεύθυνσης ακόμα πιο άμεσο. Από την άλλη πλευρά, το OPC mode υπόσχεται την απόλυτη οδηγική εμπειρία: το σύστημα διεύθυνσης γίνεται ακόμα πιο άμεσο σε σχέση με το Sport mode, το γκάζι ανταποκρίνεται ταχύτερα και η ρύθμιση του πλαισίου είναι προσαρμοσμένη για να προσφέρει μέγιστες επιδόσεις.
Επίσης, ο σύνδεσμος Watt που έχει δοκιμαστεί στο μηχανοκίνητο αθλητισμό προστέθηκε στον ημιάκαμπτο πίσω άξονα του Astra OPC και εξασφαλίζει κορυφαία αντιστάθμιση εγκάρσιων φορτίων και ακρίβεια διεύθυνσης, ιδιαίτερα στις στροφές. Το μοχλικό αποτελείται από μια κοντή κεντρική άρθρωση με σφαιρικό σύνδεσμο στον οποίο εδράζονται οι δύο εγκάρσιοι βραχίονες, με αποτέλεσμα να αποσβένει το 80% των εγκάρσιων φορτίων της πίσω ανάρτησης.
Οι στάνταρ ζάντες αλουμινίου 19” προσθέτουν μία ακόμα σπορ νότα στο αυτοκίνητο. Επιπλέον, οι μηχανικοί OPC ρύθμισαν το πλαίσιο σύμφωνα με τα πρότυπα του OPC τροποποιώντας τους αποσβεστήρες και σκληραίνοντας τα ελατήρια και τα σαϊλεντμπλόκ.
Το Astra OPC εφοδιάζεται με μηχανικό, πολύδισκο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον εμπρός άξονα, το οποίο μεγιστοποιεί τη μεταφορά ροπής στο δρόμο. Το πολύδισκο διαφορικό βοηθά στη μείωση της ολίσθησης των τροχών κατά τη δυνατή επιτάχυνση υπό στροφή για παράδειγμα ή αλλάζει η ποιότητα του οδοστρώματος. Επίσης, είναι ιδανικό για σπορ δράση στην αγωνιστική πίστα. Ο συντονισμός του διαφορικού με τη ροπή εμπλοκής του (κλείδωμα) εγγυάται αρμονική απόκριση και μετάβαση συμπεριφοράς στο πάτημα/σήκωμα του πεντάλ γκαζιού, εξαλείφει τις αντιδράσεις στο τιμόνι και τις τάσεις αυτοδιεύθυνσης στο σήκωμα του γκαζιού και διασφαλίζει αποθέματα πρόσφυσης σε περιπτώσεις μεταβαλλόμενων φορτίων στους τροχούς.
Το σύστημα ελέγχου ευστάθειας ESP στο Astra OPC προσφέρει τρία διαφορετικά προγράμματα ώστε ο οδηγός να μπορεί να επιλέγει το επίπεδο της σπορ οδήγησης που επιθυμεί. Το πρώτο είναι το standard mode που διασφαλίζει μέγιστη οδηγική ασφάλεια στις καθημερινές μετακινήσεις. Στη δεύτερη ρύθμιση, το Competitive mode αυξάνει το όριο παρέμβασης των αυτόματων συστημάτων. Τέλος, στο ESP-off mode, το ESP απενεργοποιείται πλήρως.
Το σύστημα πέδησης του Astra OPC έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις υψηλών επιδόσεων του αυτοκινήτου – ακόμα και υπό μέγιστο φορτίο. Οι μηχανικοί του OPC επέλεξαν μία λύση με servo 18” της Brembo με μεγαλύτερους, αεριζόμενους, διάτρητους δίσκους 355 x 32 mm και 4-πίστονες δαγκάνες μπροστά. Το Astra OPC χρησιμοποιεί επίσης ειδικά τακάκια υψηλών επιδόσεων. Γενικά, το πλεονέκτημα των φρένων Brembo είναι η βελτιωμένη αντοχή στις υψηλές θερμοκρασίες σε περίπτωση επαναλαμβανόμενης χρήσης των φρένων και την αίσθηση απόδοσης υπό παρατεταμένη πέδηση.
Σύμφωνα με την παράδοση OPC, το αυτοκίνητο δοκιμάστηκε στα όρια των δυνατοτήτων του και βελτιώθηκε στο Northern Loop (“Nordschleife”) της αγωνιστικής πίστας Nürburgring στη Γερμανία. Όλα τα μοντέλα OPC δοκιμάζονται στην ‘Πράσινη Κόλαση’ όπως ονόμασε το συγκεκριμένο τμήμα της πίστας ο Βρετανός οδηγός αγώνων Jackie Stewart. Και δεν είναι μόνον η οδική συμπεριφορά που δοκιμάζεται στο όριο στη διάσημη αγωνιστική πίστα. Κανένα μοντέλο OPC δεν λανσάρεται στην αγορά πριν περάσει από μία δοκιμασία αντοχής 10.000 χλμ. με υψηλή ταχύτητα στο τμήμα 20,8 km του Nordschleife. Αυτό αντιστοιχεί σε 180.000 οδήγησης σε κανονικούς δρόμους. Κάτω από τέτοιες ακραίες συνθήκες, η αντοχή όλων των εξαρτημάτων είναι εγγυημένη προκειμένου να διασφαλίζεται η μέγιστη ικανοποίηση των πελατών.
Εκφραστική Σχεδίαση: Επίδειξη Ισχύος για το Astra Υψηλών Επιδόσεων
Ένα δυνατό αυτοκίνητο χρειάζεται μία εξίσου ισχυρή σχεδίαση: το αμάξωμα του Astra OPC δηλώνει γνήσιο πάθος για δύναμη και ταχύτητα. Επίσης διαθέτει νέο τιμόνι με επίπεδο κάτω τμήμα που θα προσελκύσει τους λάτρεις της οδήγησης, ένα ελαφρύ μπάκετ κάθισμα υψηλών επιδόσεων με προηγμένη τεχνολογία και μία νέα iPhone PowerApp που παρέχει πρόσβαση σε δεκάδες δεδομένα του κινητήρα και του αυτοκινήτου σε πραγματικό χρόνο μέσω διαύλου CAN. Μέσα στην καμπίνα, υλικά υψηλής ποιότητας και αποκλειστικά χαρακτηριστικά OPC δημιουργούν μία σπορ, premium ατμόσφαιρα.
Το Astra OPC αποκτά πιο σπορ χαρακτήρα με ένα σετ ειδικά σχεδιασμένων, ανάγλυφων εμπρός και πίσω προφυλακτήρων, πλαϊνές ποδιές, μία αεροδυναμική αεροτομή οροφής και δύο πλήρως ενσωματωμένες, τραπεζοειδείς απολήξεις εξαγωγής. Εκτός από τις στάνταρ ζάντες αλουμινίου 19”, προαιρετικά διατίθενται ζάντες 20” από σφυρήλατο αλουμίνιο για όσους επιθυμούν να χαρίσουν στο Astra OPC ακόμα πιο τολμηρή εμφάνιση. Για κάτι ακόμα πιο εντυπωσιακό, ο πελάτης μπορεί να παραγγείλει το ειδικό πακέτο αισθητικής αναβάθμισης OPC.
Το νέο τιμόνι OPC με επίπεδο κάτω τμήμα είναι εμπνευσμένο από το μηχανοκίνητο αθλητισμό και έχει διάμετρο 10 mm μικρότερη από αυτό που χρησιμοποιείται στην υπόλοιπη οικογένεια Astra, προσφέροντας μία ακριβέστερη, πιο σπορ, πιο άμεση αίσθηση. Οι υποδοχές για τους αντίχειρες έχουν ανασχεδιαστεί για καλύτερη λαβή και ορατότητα των οργάνων. Αποκλειστικές ραφές OPC σε ζωηρό μπλε ή κομψό περλέ σε όλη την καμπίνα χαρίζουν στο εσωτερικό μία σπορ, πολυτελή ατμόσφαιρα.
Το προαιρετικό, σπορ μπάκετ κάθισμα με προηγμένες τεχνολογίες έχει πιστοποιηθεί από τους ανεξάρτητους ειδικούς της πλάτης του AGR (“Aktion Gesunder Rücken e.V”)AGR (“AktionGesunderRückene.V”) καθώς πληροί υψηλά εργονομικά πρότυπα. Οι μηχανικοί του OPC χρησιμοποίησαν προηγμένη τεχνολογία υλικών μειωμένου βάρους στο σκελετό του καθίσματος. Τα νέα εμπρός καθίσματα προάγουν τη δυναμική οδηγική εμπειρία, όντας χαμηλότερα τοποθετημένα και διασφαλίζοντας βελτιωμένη πλευρική στήριξη. Τα προαιρετικά καθίσματα υψηλών επιδόσεων προσφέρουν μέχρι 18 διαφορετικές ρυθμίσεις. Η Opel είναι η πρώτη κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων στην κατηγορία συμπαγών μοντέλων υψηλών επιδόσεων που προσφέρει πνευματικά ρυθμιζόμενα πλευρικά μαξιλάρια. Η χαμηλωμένη θέση των καθισμάτων αναβαθμίζει την οδηγική αίσθηση λόγω ‘στενότερης’ επαφής οδηγού / δρόμου.
Εντυπωσιακά Ρεκόρ Πίστας για το Έμβλημα OPC
Η τελευταία γενιά Astra OPC, η σπορ αιχμή του δόρατος της νέας οικογένειας Astra υπογραμμίζει τις σπορ δυνατότητες και την τεχνογνωσία που απορρέει από το έμβλημα OPC.
To Astra OPC έχει πουλήσει πάνω από 15.000 οχήματα μόνο τα τελευταία επτά χρόνια. Εκτός από το Corsa OPC, το Astra OPC είναι ανάμεσα στα best seller σύμφωνα με τις ετήσιες πωλήσεις. Η Opel υπολογίζει ότι θα πουλήσει περίπου 10.000 μοντέλα OPC τους επόμενους 12 μήνες. Από αυτά, σχεδόν τα μισά είναι Astra OPC, άλλα 3.000 είναι Corsa και τα υπόλοιπα Insignia. Οι ετήσιες πωλήσεις για τα Ευρωπαϊκά συμπαγή αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων άνω των 271 hp είναι περίπου 14.000 μονάδες. Με βάση αυτές τις τιμές, η Opel προσβλέπει σε ένα μερίδιο περίπου 30 % επί των Ευρωπαϊκών πωλήσεων συμπαγών αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων.
Το Opel Performance Center (OPC), που είναι υπεύθυνο για τα σπορ μοντέλα της οικογένειας Opel από το 1999, αποτελεί ζωτικό στοιχείο στο προφίλ αξιών της μάρκας. Ενσαρκώνει το πάθος για εντυπωσιακή σχεδίαση, κορυφαία τεχνολογία και δυναμικές επιδόσεις. Τα οχήματα με το έμβλημα OPC είναι τα μοντέλα κάθε σειράς που απευθύνονται στο συναίσθημα και τις αισθήσεις. Η τρέχουσα γκάμα OPC περιλαμβάνει το Corsa, 141 kW/192 hp (154 kW/210 hp) σαν Nürburgring-Edition) και το Insignia OPC (239 kW/325 hp) το οποίο διατίθεται σαν 4 ή 5-θυρο sedan και Sports Tourer.
Sportyflair: “OPC Line” για μοντέλα παραγωγής Opel
Εκτός από τους αγοραστές μοντέλων OPC, πολλοί πελάτες δίνουν προσωπικό χαρακτήρα στο δικό τους Opel παραγωγής με αξεσουάρ κορυφαίας ποιότητας “OPC Line”. Αυτά παραγγέλνονται απευθείας από το εργοστάσιο με την αγορά του αυτοκινήτου. Όσοι είναι ήδη κάτοχοι ενός Opel μπορούν να το μεταμορφώσουν σε ένα κατάστημα του δικτύου της Opel. Η OPC Line περιλαμβάνει εξαρτήματα αμαξώματος, ζάντες αλουμινίου και αξεσουάρ εσωτερικού όπως τιμόνι και επιλογείς ταχυτήτων που έχουν εξελιχθεί και ρυθμιστεί για το αντίστοιχο μοντέλο από σχεδιαστές και μηχανικούς της Opel.
Δημοφιλής και αποκλειστική: εκπαίδευση οδηγών OPC Performance
Η αποκλειστική εκπαίδευση οδηγών OPC Performance Training που προσφέρεται από το 2006, είναι πολύ δημοφιλής στους οπαδούς της σπορ οδήγησης και απαιτείται προ-εγγραφή για την παρακολούθηση. Προσφέρονται όχι μόνο σε οδηγούς Opel ή ιδιοκτήτες μοντέλων OPC, αλλά και σε οδηγούς αυτοκινήτων άλλων μαρκών. Η αποκλειστικότητα της μονοήμερης εκπαίδευσης ξεκινά με την τοποθεσία. Τα πάντα γίνονται στο συνήθως 'καμουφλαρισμένο' κέντρο δοκιμών της Opel στο Dudenhofen, όπου πρωτότυπα και μελλοντικά μοντέλα Opel εξελίσσονται για παραγωγή. Οι συμμετέχοντες μαθαίνουν να χρησιμοποιούν τις δυνατότητες των μοντέλων OPC με ελεγχόμενο και ασφαλή τρόπο από μία ομάδα επαγγελματιών εκπαιδευτών υπό το έμπειρο βλέμμα του πρώην εργοστασιακού πιλότου της Opel, πρωταθλητή του Le Mans και πρεσβευτή της μάρκας Joachim Winkelhock. Πρωταρχικός σκοπός της εκπαίδευσης είναι η μέγιση οδηγική απόλαυση μέσα από το μέγιστο έλεγχο του οχήματος.
Οι μηχανικοί της Opel εξέλιξαν ένα νέο, προηγμένο σύστημα εισαγωγής για να τροφοδοτείται όσο το δυνατόν περισσότερος αέρας στον υπερσυμπιεστή. Επιπλέον, το σύστημα εξαγωγής βελτιστοποιήθηκε με στόχο την περαιτέρω βελτίωση της ροής των καυσαερίων και των επιδόσεων του κινητήρα. Ο υπερσυμπιεστής βελτιώθηκε για να λειτουργεί υπό ακόμα υψηλότερη πίεση υπερπλήρωσης και ανάλογα αυξήθηκε και η αντοχή του με χρήση νέων εξαρτημάτων.
Πλαίσιο Υψηλών Επιδόσεων με FlexRide, HiPerStruts, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης
Η Opel σχεδίασε ένα πλαίσιο υψηλών επιδόσεων ειδικά προσαρμοσμένο στις υψηλές πλευρικές επιταχύνσεις και τη σπορ συμπεριφορά του νέου Astra OPC, συμπληρώνοντας τον ισχυρό κινητήρα των 206 kW/280 hp και 400. Το πλαίσιο διαθέτει διάφορα κρίσιμα στοιχεία που αναβαθμίζουν τη σπορ συμπεριφορά του αυτοκινήτου: γόνατα υψηλών επιδόσεων (HiPerStruts) στην εμπρός ανάρτηση, μηχανοτρονικό σύστημα πλαισίου FlexRide, ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και φρένα Brembo.
Το σύστημα πλαισίου FlexRide επιτρέπει στον οδηγό να σκληραίνει τους αποσβεστήρες και να αυξάνει την απόκριση του γκαζιού, καθώς μπορεί να επιλέγει μεταξύ τριών διαφορετικών προγραμμάτων, για μία μοναδική και ξεχωριστή οδηγική εμπειρία υψηλών επιδόσεων. Το Standard mode προσφέρει απόδοση υπ' όλες τις συνθήκες, διατηρώντας ένα ικανοποιητικό επίπεδο άνεσης στην καθημερινή οδήγηση. Με
το πάτημα ενός μπουτόν, το Sport mode σκληραίνει την ανάρτηση, αυξάνει την ευελιξία μειώνοντας τις κλίσεις αμαξώματος και κάνει το σύστημα διεύθυνσης ακόμα πιο άμεσο. Από την άλλη πλευρά, το OPC mode υπόσχεται την απόλυτη οδηγική εμπειρία: το σύστημα διεύθυνσης γίνεται ακόμα πιο άμεσο σε σχέση με το Sport mode, το γκάζι ανταποκρίνεται ταχύτερα και η ρύθμιση του πλαισίου είναι προσαρμοσμένη για να προσφέρει μέγιστες επιδόσεις.
Επίσης, ο σύνδεσμος Watt που έχει δοκιμαστεί στο μηχανοκίνητο αθλητισμό προστέθηκε στον ημιάκαμπτο πίσω άξονα του Astra OPC και εξασφαλίζει κορυφαία αντιστάθμιση εγκάρσιων φορτίων και ακρίβεια διεύθυνσης, ιδιαίτερα στις στροφές. Το μοχλικό αποτελείται από μια κοντή κεντρική άρθρωση με σφαιρικό σύνδεσμο στον οποίο εδράζονται οι δύο εγκάρσιοι βραχίονες, με αποτέλεσμα να αποσβένει το 80% των εγκάρσιων φορτίων της πίσω ανάρτησης.
Οι στάνταρ ζάντες αλουμινίου 19” προσθέτουν μία ακόμα σπορ νότα στο αυτοκίνητο. Επιπλέον, οι μηχανικοί OPC ρύθμισαν το πλαίσιο σύμφωνα με τα πρότυπα του OPC τροποποιώντας τους αποσβεστήρες και σκληραίνοντας τα ελατήρια και τα σαϊλεντμπλόκ.
Το Astra OPC εφοδιάζεται με μηχανικό, πολύδισκο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον εμπρός άξονα, το οποίο μεγιστοποιεί τη μεταφορά ροπής στο δρόμο. Το πολύδισκο διαφορικό βοηθά στη μείωση της ολίσθησης των τροχών κατά τη δυνατή επιτάχυνση υπό στροφή για παράδειγμα ή αλλάζει η ποιότητα του οδοστρώματος. Επίσης, είναι ιδανικό για σπορ δράση στην αγωνιστική πίστα. Ο συντονισμός του διαφορικού με τη ροπή εμπλοκής του (κλείδωμα) εγγυάται αρμονική απόκριση και μετάβαση συμπεριφοράς στο πάτημα/σήκωμα του πεντάλ γκαζιού, εξαλείφει τις αντιδράσεις στο τιμόνι και τις τάσεις αυτοδιεύθυνσης στο σήκωμα του γκαζιού και διασφαλίζει αποθέματα πρόσφυσης σε περιπτώσεις μεταβαλλόμενων φορτίων στους τροχούς.
Το σύστημα ελέγχου ευστάθειας ESP στο Astra OPC προσφέρει τρία διαφορετικά προγράμματα ώστε ο οδηγός να μπορεί να επιλέγει το επίπεδο της σπορ οδήγησης που επιθυμεί. Το πρώτο είναι το standard mode που διασφαλίζει μέγιστη οδηγική ασφάλεια στις καθημερινές μετακινήσεις. Στη δεύτερη ρύθμιση, το Competitive mode αυξάνει το όριο παρέμβασης των αυτόματων συστημάτων. Τέλος, στο ESP-off mode, το ESP απενεργοποιείται πλήρως.
Το σύστημα πέδησης του Astra OPC έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις υψηλών επιδόσεων του αυτοκινήτου – ακόμα και υπό μέγιστο φορτίο. Οι μηχανικοί του OPC επέλεξαν μία λύση με servo 18” της Brembo με μεγαλύτερους, αεριζόμενους, διάτρητους δίσκους 355 x 32 mm και 4-πίστονες δαγκάνες μπροστά. Το Astra OPC χρησιμοποιεί επίσης ειδικά τακάκια υψηλών επιδόσεων. Γενικά, το πλεονέκτημα των φρένων Brembo είναι η βελτιωμένη αντοχή στις υψηλές θερμοκρασίες σε περίπτωση επαναλαμβανόμενης χρήσης των φρένων και την αίσθηση απόδοσης υπό παρατεταμένη πέδηση.
Σύμφωνα με την παράδοση OPC, το αυτοκίνητο δοκιμάστηκε στα όρια των δυνατοτήτων του και βελτιώθηκε στο Northern Loop (“Nordschleife”) της αγωνιστικής πίστας Nürburgring στη Γερμανία. Όλα τα μοντέλα OPC δοκιμάζονται στην ‘Πράσινη Κόλαση’ όπως ονόμασε το συγκεκριμένο τμήμα της πίστας ο Βρετανός οδηγός αγώνων Jackie Stewart. Και δεν είναι μόνον η οδική συμπεριφορά που δοκιμάζεται στο όριο στη διάσημη αγωνιστική πίστα. Κανένα μοντέλο OPC δεν λανσάρεται στην αγορά πριν περάσει από μία δοκιμασία αντοχής 10.000 χλμ. με υψηλή ταχύτητα στο τμήμα 20,8 km του Nordschleife. Αυτό αντιστοιχεί σε 180.000 οδήγησης σε κανονικούς δρόμους. Κάτω από τέτοιες ακραίες συνθήκες, η αντοχή όλων των εξαρτημάτων είναι εγγυημένη προκειμένου να διασφαλίζεται η μέγιστη ικανοποίηση των πελατών.
Εκφραστική Σχεδίαση: Επίδειξη Ισχύος για το Astra Υψηλών Επιδόσεων
Ένα δυνατό αυτοκίνητο χρειάζεται μία εξίσου ισχυρή σχεδίαση: το αμάξωμα του Astra OPC δηλώνει γνήσιο πάθος για δύναμη και ταχύτητα. Επίσης διαθέτει νέο τιμόνι με επίπεδο κάτω τμήμα που θα προσελκύσει τους λάτρεις της οδήγησης, ένα ελαφρύ μπάκετ κάθισμα υψηλών επιδόσεων με προηγμένη τεχνολογία και μία νέα iPhone PowerApp που παρέχει πρόσβαση σε δεκάδες δεδομένα του κινητήρα και του αυτοκινήτου σε πραγματικό χρόνο μέσω διαύλου CAN. Μέσα στην καμπίνα, υλικά υψηλής ποιότητας και αποκλειστικά χαρακτηριστικά OPC δημιουργούν μία σπορ, premium ατμόσφαιρα.
Το Astra OPC αποκτά πιο σπορ χαρακτήρα με ένα σετ ειδικά σχεδιασμένων, ανάγλυφων εμπρός και πίσω προφυλακτήρων, πλαϊνές ποδιές, μία αεροδυναμική αεροτομή οροφής και δύο πλήρως ενσωματωμένες, τραπεζοειδείς απολήξεις εξαγωγής. Εκτός από τις στάνταρ ζάντες αλουμινίου 19”, προαιρετικά διατίθενται ζάντες 20” από σφυρήλατο αλουμίνιο για όσους επιθυμούν να χαρίσουν στο Astra OPC ακόμα πιο τολμηρή εμφάνιση. Για κάτι ακόμα πιο εντυπωσιακό, ο πελάτης μπορεί να παραγγείλει το ειδικό πακέτο αισθητικής αναβάθμισης OPC.
Το νέο τιμόνι OPC με επίπεδο κάτω τμήμα είναι εμπνευσμένο από το μηχανοκίνητο αθλητισμό και έχει διάμετρο 10 mm μικρότερη από αυτό που χρησιμοποιείται στην υπόλοιπη οικογένεια Astra, προσφέροντας μία ακριβέστερη, πιο σπορ, πιο άμεση αίσθηση. Οι υποδοχές για τους αντίχειρες έχουν ανασχεδιαστεί για καλύτερη λαβή και ορατότητα των οργάνων. Αποκλειστικές ραφές OPC σε ζωηρό μπλε ή κομψό περλέ σε όλη την καμπίνα χαρίζουν στο εσωτερικό μία σπορ, πολυτελή ατμόσφαιρα.
Το προαιρετικό, σπορ μπάκετ κάθισμα με προηγμένες τεχνολογίες έχει πιστοποιηθεί από τους ανεξάρτητους ειδικούς της πλάτης του AGR (“Aktion Gesunder Rücken e.V”)AGR (“AktionGesunderRückene.V”) καθώς πληροί υψηλά εργονομικά πρότυπα. Οι μηχανικοί του OPC χρησιμοποίησαν προηγμένη τεχνολογία υλικών μειωμένου βάρους στο σκελετό του καθίσματος. Τα νέα εμπρός καθίσματα προάγουν τη δυναμική οδηγική εμπειρία, όντας χαμηλότερα τοποθετημένα και διασφαλίζοντας βελτιωμένη πλευρική στήριξη. Τα προαιρετικά καθίσματα υψηλών επιδόσεων προσφέρουν μέχρι 18 διαφορετικές ρυθμίσεις. Η Opel είναι η πρώτη κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων στην κατηγορία συμπαγών μοντέλων υψηλών επιδόσεων που προσφέρει πνευματικά ρυθμιζόμενα πλευρικά μαξιλάρια. Η χαμηλωμένη θέση των καθισμάτων αναβαθμίζει την οδηγική αίσθηση λόγω ‘στενότερης’ επαφής οδηγού / δρόμου.
Εντυπωσιακά Ρεκόρ Πίστας για το Έμβλημα OPC
Η τελευταία γενιά Astra OPC, η σπορ αιχμή του δόρατος της νέας οικογένειας Astra υπογραμμίζει τις σπορ δυνατότητες και την τεχνογνωσία που απορρέει από το έμβλημα OPC.
To Astra OPC έχει πουλήσει πάνω από 15.000 οχήματα μόνο τα τελευταία επτά χρόνια. Εκτός από το Corsa OPC, το Astra OPC είναι ανάμεσα στα best seller σύμφωνα με τις ετήσιες πωλήσεις. Η Opel υπολογίζει ότι θα πουλήσει περίπου 10.000 μοντέλα OPC τους επόμενους 12 μήνες. Από αυτά, σχεδόν τα μισά είναι Astra OPC, άλλα 3.000 είναι Corsa και τα υπόλοιπα Insignia. Οι ετήσιες πωλήσεις για τα Ευρωπαϊκά συμπαγή αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων άνω των 271 hp είναι περίπου 14.000 μονάδες. Με βάση αυτές τις τιμές, η Opel προσβλέπει σε ένα μερίδιο περίπου 30 % επί των Ευρωπαϊκών πωλήσεων συμπαγών αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων.
Το Opel Performance Center (OPC), που είναι υπεύθυνο για τα σπορ μοντέλα της οικογένειας Opel από το 1999, αποτελεί ζωτικό στοιχείο στο προφίλ αξιών της μάρκας. Ενσαρκώνει το πάθος για εντυπωσιακή σχεδίαση, κορυφαία τεχνολογία και δυναμικές επιδόσεις. Τα οχήματα με το έμβλημα OPC είναι τα μοντέλα κάθε σειράς που απευθύνονται στο συναίσθημα και τις αισθήσεις. Η τρέχουσα γκάμα OPC περιλαμβάνει το Corsa, 141 kW/192 hp (154 kW/210 hp) σαν Nürburgring-Edition) και το Insignia OPC (239 kW/325 hp) το οποίο διατίθεται σαν 4 ή 5-θυρο sedan και Sports Tourer.
Sportyflair: “OPC Line” για μοντέλα παραγωγής Opel
Εκτός από τους αγοραστές μοντέλων OPC, πολλοί πελάτες δίνουν προσωπικό χαρακτήρα στο δικό τους Opel παραγωγής με αξεσουάρ κορυφαίας ποιότητας “OPC Line”. Αυτά παραγγέλνονται απευθείας από το εργοστάσιο με την αγορά του αυτοκινήτου. Όσοι είναι ήδη κάτοχοι ενός Opel μπορούν να το μεταμορφώσουν σε ένα κατάστημα του δικτύου της Opel. Η OPC Line περιλαμβάνει εξαρτήματα αμαξώματος, ζάντες αλουμινίου και αξεσουάρ εσωτερικού όπως τιμόνι και επιλογείς ταχυτήτων που έχουν εξελιχθεί και ρυθμιστεί για το αντίστοιχο μοντέλο από σχεδιαστές και μηχανικούς της Opel.
Δημοφιλής και αποκλειστική: εκπαίδευση οδηγών OPC Performance
Η αποκλειστική εκπαίδευση οδηγών OPC Performance Training που προσφέρεται από το 2006, είναι πολύ δημοφιλής στους οπαδούς της σπορ οδήγησης και απαιτείται προ-εγγραφή για την παρακολούθηση. Προσφέρονται όχι μόνο σε οδηγούς Opel ή ιδιοκτήτες μοντέλων OPC, αλλά και σε οδηγούς αυτοκινήτων άλλων μαρκών. Η αποκλειστικότητα της μονοήμερης εκπαίδευσης ξεκινά με την τοποθεσία. Τα πάντα γίνονται στο συνήθως 'καμουφλαρισμένο' κέντρο δοκιμών της Opel στο Dudenhofen, όπου πρωτότυπα και μελλοντικά μοντέλα Opel εξελίσσονται για παραγωγή. Οι συμμετέχοντες μαθαίνουν να χρησιμοποιούν τις δυνατότητες των μοντέλων OPC με ελεγχόμενο και ασφαλή τρόπο από μία ομάδα επαγγελματιών εκπαιδευτών υπό το έμπειρο βλέμμα του πρώην εργοστασιακού πιλότου της Opel, πρωταθλητή του Le Mans και πρεσβευτή της μάρκας Joachim Winkelhock. Πρωταρχικός σκοπός της εκπαίδευσης είναι η μέγιση οδηγική απόλαυση μέσα από το μέγιστο έλεγχο του οχήματος.