Η γκάμα του Opel Astra εξελίσσεται εντυπωσιακά: Με τη νέα έκδοση sedan, νέους προηγμένους κινητήρες, συστήματα υποστήριξης οδηγού και μία ανανεωμένη σχεδίαση, η Opel αναβαθμίζει το επιτυχημένο, βραβευμένο bestseller με περισσότερες επιλογές και ένα ακαταμάχητο σπορ στυλ. Η πιο εκφραστική σχεδίαση υπογραμμίζει το σπορτίφ χαρακτήρα και τις τεχνολογικές αρετές του συμπαγούς μοντέλου. Η ολοκληρωμένη πλέον γκάμα του Astra περιλαμβάνει τη νέα έκδοση sedan, το 5θ, το Sports Tourer station wagon, το τρίθυρο GTC coupé και το υψηλών επιδόσεων OPC. .
Η ανανεωμένη γκάμα υποστηρίζεται στην πολύ ανταγωνιστική συμπαγή κατηγορία από νέους, προηγμένους κινητήρες που από τώρα και κατά τη διάρκεια του επόμενου εξαμήνου θα διευρύνουν τις δυνατότητες επιδόσεων του Astra. Το νέο Astra OPC που ήδη διατίθεται για παραγγελία με τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού 2.0L υπόσχεται άφθονη οδηγική απόλαυση. Με ισχύ 206 kW/280 hp και μέγιστη ροπή 400 Nm, το Astra OPC δεν είναι μόνο το ισχυρότερο Astra όλων των εποχών, αλλά και με τα 200 Nm ανά λίτρο κατατάσσεται στην κορυφή της συμπαγούς κατηγορίας στον τομέα της ροπής. Είναι επίσης το ταχύτερο Astra όλων των εποχών, με τελική ταχύτητα 250 km/h και επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h σε 6,0 δεύτερα.
Το ταχύτερο Astra diesel όλων των εποχών θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες από το φθινόπωρο: Ο νέος 2.0 BiTurbo CDTI με ισχύ 143 kW/195 hp και εντυπωσιακή ροπή 400 Nm of είναι ήδη γνωστός από το Insignia, αλλά τώρα για πρώτη φορά λανσάρει την προηγμένη τεχνολογία κινητήρα με σειριακή υπερσυμπίεση BiTurbo και σύστημα δύο ψυγείων στη γκάμα του Astra. Χρησιμοποιώντας δύο υπερσυμπιεστές που συνεργάζονται, ο κινητήρας αυτός προσφέρει άριστες επιδόσεις σε συνδυασμό με χαμηλή κατανάλωση στο 5θ Astra, το Sports Tourer και το GTC. Και οι τρεις τύποι αμαξώματος διατίθενται με μία γκάμα μοντέλων diesel υψηλών επιδόσεων, απαράμιλλη στην κατηγορία.
Επίσης, η Opel βελτιώνει τον ήδη γνωστό υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.4L 103 kW/140 hp. Ο κινητήρας έχει λειτουργία overboost που αυξάνει στιγμιαία τη ροπή κατά 10%, από 200 στα 220 Nm, διευκολύνοντας τις προσπεράσεις.
Πλήρης γκάμα – από ecoFLEX με CO2 99 g/km μέχρι OPC
Από πλευράς κινητήρων, η γκάμα του νέου Astra μπορεί να ικανοποιήσει κάθε είδους επιθυμία, από το αποδοτικότερο Astra όλων των εποχών με 1.7 CDTI ecoFLEX(81 kW/110 hp και 96 kW/130 hp) και CO2 99 g/km (3,7 l/100 km) μέχρι το ισχυρότερο πετρελαιοκίνητο Astra με το νέο κινητήρα 195 hpBiTurbo CDTI και το ισχυρότερο Astra στην ιστορία του μοντέλου, το νέο Astra OPC με 280 hp. Εξάλλου, με το πρόσφατο λανσάρισμα των υπερτροφοδοτούμενων LPG εκδόσεων 1.4 (103 kW/140 hp) στις αρχές του 2012, η γκάμα κινητήρων της οικογένειας Astra είναι από τις πλέον πολυδιάστατες στη συμπαγή κατηγορία. Επιπλέον, στις αρχές της επόμενης χρονιάς η γκάμα θα αποκτήσει τη νέα γενιά του ECOTEC βενζινοκινητήρα SIDI (Spark Ignition Direct Injection) με κυβισμό 1.6 L και υπερσυμπίεση, που εκτός από την πολύ οικονομική κατανάλωση προσφέρει και πολύ άνετη οδήγηση σε συνδυασμό με κορυφαία ιπποδύναμη της τάξης των 200hp.
Νέα συστήματα υποστήριξης οδηγού στη γκάμα καινοτόμων τεχνολογιών
Άλλα στοιχεία που αναβαθμίζουν τα τεχνολογικά πρότυπα αφορούν συστήματα υποστήριξης οδηγού. Πολλές premium τεχνολογίες που έκαναν ντεμπούτο στα Insignia και ZafiraTourer διατίθενται τώρα και με τη νέα οικογένεια Astra αυξάνοντας τα επίπεδα ασφάλειας και άνεσης. Μεταξύ αυτών είναι η δεύτερη γενιά εμπρόσθιας κάμερας Opel Eye με αναβαθμισμένη λειτουργία traffic sign assistant (TSA II), lane departure warning (LDW), following distance indication (FDI) και forward collision alert (FCA). Τα συστήματα αυτά εκδίδουν προειδοποιήσεις που βοηθούν στην αποφυγή κρίσιμων καταστάσεων, όπως π.χ. στην περίπτωση διάσπασης της προσοχής ή απώλειας συγκέντρωσης του οδηγού.
Άλλα συστήματα είναι κάμερα οπισθοπορείας, προηγμένο park assist που εντοπίζει χώρους στάθμευσης και βοηθά στο παρκάρισμα και μία λειτουργία ειδοποίησης για πλαϊνό τυφλό σημείο - side blind spot alert και adaptive cruise control(ACC) βασισμένο σε ραντάρ με αυτόματο φρενάρισμα σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης (CIB) που λειτουργεί σε ένα εύρος από 50 km/h μέχρι 180 km/h. Το ACC βοηθά τον οδηγό να διατηρεί την επιλεγμένη ταχύτητα επιταχύνοντας ή επιβραδύνοντας διατηρώντας παράλληλα μία προκαθορισμένη απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα.
Τα νέα συστήματα έρχονται να συμπληρώσουν την ήδη ευρεία γκάμα καινοτόμων τεχνολογιών του Astra, μερικές από τις οποίες είναι μοναδικές στη συμπαγή κατηγορία, και άλλες σπάνιες στο περιβάλλον του ανταγωνισμού. Παράδειγμα, η τελευταία γενιά του ευφυούς συστήματος adaptive forward lighting (AFL+) με προβολείς bi-xenon και μία σειρά προηγμένων τεχνολογιών φωτισμού όπως υποβοήθηση μεγάλης σκάλας, δυναμικός φωτισμός στροφών, φωτισμός διασταυρώσεων και μεταβλητή δέσμη φωτός, που προσαρμόζεται αυτόματα στις επικρατούσες συνθήκες, συμπεριλαμβανομένου ακόμα και του καιρού.
FlexRide για βέλτιστη οδηγική άνεση και συμπεριφορά, HiPerStruts σε όλα τα Astra GTC και OPC
Προαιρετικά, διατίθεται το ευφυές μηχανοτρονικό σύστημα FlexRide της Opel που προσαρμόζεται αυτόματα τις εκάστοτε οδηγικές συνθήκες και περιλαμβάνει τρία προγράμματα: Standard, “Tour” για μεγαλύτερη άνεση και “Sport” για πιο σπορ χαρακτήρα.
Απευθυνόμενα στους λάτρεις των σπορ επιδόσεων, τα Astra GTC και OPC υιοθετούν HiPerStruts (High Performance Struts) στην εμπρός ανάρτηση. Τα HiPerStruts βελτιώνουν την πρόσφυση, αυξάνουν την ισχύ στο στρίψιμο και μειώνουν σημαντικά τις αντιδράσεις στο τιμόνι κατά την επιτάχυνση για να μπορούν οι οδηγοί να απολαμβάνουν τις μέγιστες δυνατότητες του Astra.
Για πρόσθετη άνεση, εργονομικά καθίσματα προσφέρονται με όλα τα μοντέλα Astra. Τα πιστοποιημένα με AGR καθίσματα (AktionGesunderRückene.V) είναι αναπαυτικά για τις πλάτες οδηγού και συνοδηγού.
Το σύστημα μεταφοράς ποδηλάτων FlexFix που αποτελεί αποκλειστικότητα της Opel ενσωματώνεται πλήρως στον πίσω προφυλακτήρα όπου εξαφανίζεται σαν συρτάρι όταν δεν χρησιμοποιείται. Το έξυπνο σύστημα της τελευταίας γενιάς επιτρέπει στο Astra Sports Tourer να μεταφέρει μέχρι τέσσερα ποδήλατα τη φορά. Η 5θ έκδοση μπορεί να μεταφέρει μέχρι δύο ποδήλατα.
Το Πανοραμικό παρμπρίζ που αποτελεί επινόηση και πατέντα της Opel φτάνει μέχρι τη μέση της οροφής του αυτοκινήτου και χαρίζει στον οδηγό και όλους τους επιβάτες των μοντέλων Astra GTC και OPC μία μοναδική εμπειρία σε επίπεδο ορατότητας, ευρυχωρίας και οδήγησης. Αντίθετα με άλλες, κρυστάλλινες οροφές, δεν υπάρχει εγκάρσιο στοιχείο που να μειώνει την ορατότητα.
Σχεδιαστική ανανέωση με πιο σπορ και σοφιστικέ πινελιές
Το 5θ Astra και το Sports Tourer απέκτησαν νέα φυσιογνωμία, ακόμα πιο σπορ και σοφιστικέ. Το ίδιο ισχύει και για το νέο, τετράθυρο Astra sedan. Η ομάδα σχεδίασης της Opel επικεντρώθηκε στο εμπρός τμήμα διαμορφώνοντας μία πιο προτεταμένη κάτω μάσκα, αντλώντας έμπνευση από την αισθητική του πρόσφατου Astra GTC, με πιο ακριβές τεχνικά πλέγμα. Η πάνω μάσκα του 5θ, του Sports Tourer και του τετράθυρου sedan έχει πιο έντονη χρωμιωμένη μπάρα σχήματος φτερού με τρισδιάστατο οπτικό βάθος. Η νέα, χρωμιωμένη μπάρα είναι καλύτερα κεντραρισμένη και δίνει την εντύπωση ότι αιωρείται στη μάσκα. Με την προσθήκη μαύρων ένθετων στους προβολείς, τα φώτα στη βασική έκδοση “Essentia” και το “Enjoy” έχουν αποκτήσει πιο σπορτίφ στυλ. Φώτα ημέρας LED διατίθενται επίσης με στάνταρ προβολείς αλογόνου.
Πίσω, η υποδοχή πινακίδας κυκλοφορίας του 5θ Astra είναι ανάγλυφη, μία τεχνική που χαρίζει μεγαλύτερο οπτικό πλάτος. Στην 5θ έκδοση και στο Sports Tourer, υπάρχει μία νέα χρωμιωμένη λωρίδα στον προφυλακτήρα ακριβώς κάτω από την υποδοχή της πινακίδας κυκλοφορίας που επίσης επιτείνει την αίσθηση του πλάτους.
Οι νέες εκδόσεις υψηλών επιδόσεων BiTurbo diesel του 5θ, του Sports Tourer και του GTC έχουν ακόμα πιο σπορ και χαρακτηριστική εξωτερική εμφάνιση που διαφέρει σε κάθε μοντέλο. Τα εμπρός τμήματα των εκδόσεων BiTurbo Astra (GTC, Sports Tourer και 5θ) προβάλλουν τις υψηλές επιδόσεις και την πιο επιθετική φύση των μοντέλων. Η μάσκα έχει παρόμοιο σχήμα με του Astra GTC, ωστόσο η εμπρός μπάρα εξακολουθεί να βάφεται στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ τα 5θ sedan και Sports Tourer BiTurbo φέρουν νέα μπάρα σχήματος φτερού. Στην περιοχή του κάτω αεραγωγού οι σχεδιαστές χρησιμοποίησαν πιο σπορ στοιχεία: η περιοχή σύνδεσης του κεντρικού πλέγματος με τα εξωτερικά παραπέμπει σε ανάγλυφο πτερύγιο καρχαρία, κάνοντας το αυτοκίνητο να δείχνει πιο επιθετικό από ένα συμβατικό Astra. Το πλαίσιο των πλαϊνών παραθύρων των 5θ και Sports Tourer BiTurbo μοντέλων φέρει χρωμιωμένα ένθετα, ενώ στην περίπτωση του GTC Biturbo το κάτω ένθετο των παραθύρων είναι μαύρο. Πίσω, δύο απολήξεις εξαγωγής και ο προφυλακτήρας διαμορφώνουν ένα πιο δυναμικό στήσιμο.
Η καμπίνα του 5θ Astra, του Sports Tourer και του τετράθυρου sedan έχει αποκτήσει πιο ζωηρό, σπορ εσωτερικό προσφέροντας μεγαλύτερη ποικιλία σε υφάσματα, χρώματα, ένθετα διακοσμητικά σε νέα γυαλιστερή απόχρωση. Στην περίπτωση των μοντέλων BiTurbo, υφάσματα σε απόχρωση Jet Black ή δερμάτινες ταπετσαρίες συνδυάζονται με Magic Red στον περίγραμμα των καθισμάτων. Ραφή σε Magic red στα καθίσματα, τα ένθετα των θυρών και το κάλυμμα του επιλογέα επιτείνουν τη σπορ αίσθηση στο εσωτερικό. Ένα νέο δερμάτινο τιμόνι με επίπεδο κάτω τμήμα και ειδικά πατάκια με κόκκινα πλαίσια είναι μερικά ακόμα σπορ στοιχεία της καμπίνας των BiTurbo.
Οι αγοραστές του Astra μπορούν τώρα να επιλέξουν νέα σχέδια ζαντών. Νέες ζάντες 17” προσφέρονται στάνταρ στην έκδοση Sport ενώ προαιρετικά προσφέρονται ζάντες αλουμινίου 18” και 19” και οι δύο με 5 διπλές ακτίνες. Επιπλέον, ένα νέο, σπορ αλουμινένιο τάσι πολλαπλών ακτίνων κάνει ντεμπούτο στο νέο Astra.
Το Astra συνεχίζει την επιτυχημένη ιστορία συμπαγών μοντέλων της Opel
Με μία πολύ αναβαθμισμένη νέα οικογένεια Astra, η Opel συνεχίζει την επιτυχημένη ιστορία του bestseller της που έχει κερδίσει πολυάριθμα βραβεία, όπως το Γερμανικό Χρυσό Τιμόνι - Golden Steering Wheel (2009) και πρόσφατα διακρίθηκε με την καλύτερη κατάταξη στην αναφορά ποιότητας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων 2012 DEKRA.
Η γκάμα του Astra, που διατίθεται για παραγγελίες από τον Ιούνιο, θεωρείται βασικό προϊοντικό στοιχείο της μάρκας. Περίπου το ένα τρίτο των πωλήσεων Opel είναι Astra. Η Opel βρίσκεται τώρα στη δέκατη γενιά οχημάτων της στη συμπαγή κατηγορία και στην τέταρτη γενιά Astra που απαριθμεί πάνω από 700.000 πελάτες σε όλη την Ευρώπη. Μετά το 5θ Astra που λανσαρίστηκε το φθινόπωρο του 2009, ακολούθησε το Sports Tourer ένα χρόνο αργότερα και το τρίθυρο GTC Coupé (στα τέλη του 2011). Αυτό σημαίνει ότι το Astra είναι το Ευρωπαϊκό Νο3 (Γερμανία: Νο 2) στον πίνακα πωλήσεων στη μεγαλύτερη κατηγορία οχημάτων στην Ευρώπη που αποτελεί περίπου το ένα τέταρτο του συνόλου της αγοράς.
Το ταχύτερο Astra diesel όλων των εποχών θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες από το φθινόπωρο: Ο νέος 2.0 BiTurbo CDTI με ισχύ 143 kW/195 hp και εντυπωσιακή ροπή 400 Nm of είναι ήδη γνωστός από το Insignia, αλλά τώρα για πρώτη φορά λανσάρει την προηγμένη τεχνολογία κινητήρα με σειριακή υπερσυμπίεση BiTurbo και σύστημα δύο ψυγείων στη γκάμα του Astra. Χρησιμοποιώντας δύο υπερσυμπιεστές που συνεργάζονται, ο κινητήρας αυτός προσφέρει άριστες επιδόσεις σε συνδυασμό με χαμηλή κατανάλωση στο 5θ Astra, το Sports Tourer και το GTC. Και οι τρεις τύποι αμαξώματος διατίθενται με μία γκάμα μοντέλων diesel υψηλών επιδόσεων, απαράμιλλη στην κατηγορία.
Επίσης, η Opel βελτιώνει τον ήδη γνωστό υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.4L 103 kW/140 hp. Ο κινητήρας έχει λειτουργία overboost που αυξάνει στιγμιαία τη ροπή κατά 10%, από 200 στα 220 Nm, διευκολύνοντας τις προσπεράσεις.
Πλήρης γκάμα – από ecoFLEX με CO2 99 g/km μέχρι OPC
Από πλευράς κινητήρων, η γκάμα του νέου Astra μπορεί να ικανοποιήσει κάθε είδους επιθυμία, από το αποδοτικότερο Astra όλων των εποχών με 1.7 CDTI ecoFLEX(81 kW/110 hp και 96 kW/130 hp) και CO2 99 g/km (3,7 l/100 km) μέχρι το ισχυρότερο πετρελαιοκίνητο Astra με το νέο κινητήρα 195 hpBiTurbo CDTI και το ισχυρότερο Astra στην ιστορία του μοντέλου, το νέο Astra OPC με 280 hp. Εξάλλου, με το πρόσφατο λανσάρισμα των υπερτροφοδοτούμενων LPG εκδόσεων 1.4 (103 kW/140 hp) στις αρχές του 2012, η γκάμα κινητήρων της οικογένειας Astra είναι από τις πλέον πολυδιάστατες στη συμπαγή κατηγορία. Επιπλέον, στις αρχές της επόμενης χρονιάς η γκάμα θα αποκτήσει τη νέα γενιά του ECOTEC βενζινοκινητήρα SIDI (Spark Ignition Direct Injection) με κυβισμό 1.6 L και υπερσυμπίεση, που εκτός από την πολύ οικονομική κατανάλωση προσφέρει και πολύ άνετη οδήγηση σε συνδυασμό με κορυφαία ιπποδύναμη της τάξης των 200hp.
Νέα συστήματα υποστήριξης οδηγού στη γκάμα καινοτόμων τεχνολογιών
Άλλα στοιχεία που αναβαθμίζουν τα τεχνολογικά πρότυπα αφορούν συστήματα υποστήριξης οδηγού. Πολλές premium τεχνολογίες που έκαναν ντεμπούτο στα Insignia και ZafiraTourer διατίθενται τώρα και με τη νέα οικογένεια Astra αυξάνοντας τα επίπεδα ασφάλειας και άνεσης. Μεταξύ αυτών είναι η δεύτερη γενιά εμπρόσθιας κάμερας Opel Eye με αναβαθμισμένη λειτουργία traffic sign assistant (TSA II), lane departure warning (LDW), following distance indication (FDI) και forward collision alert (FCA). Τα συστήματα αυτά εκδίδουν προειδοποιήσεις που βοηθούν στην αποφυγή κρίσιμων καταστάσεων, όπως π.χ. στην περίπτωση διάσπασης της προσοχής ή απώλειας συγκέντρωσης του οδηγού.
Άλλα συστήματα είναι κάμερα οπισθοπορείας, προηγμένο park assist που εντοπίζει χώρους στάθμευσης και βοηθά στο παρκάρισμα και μία λειτουργία ειδοποίησης για πλαϊνό τυφλό σημείο - side blind spot alert και adaptive cruise control(ACC) βασισμένο σε ραντάρ με αυτόματο φρενάρισμα σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης (CIB) που λειτουργεί σε ένα εύρος από 50 km/h μέχρι 180 km/h. Το ACC βοηθά τον οδηγό να διατηρεί την επιλεγμένη ταχύτητα επιταχύνοντας ή επιβραδύνοντας διατηρώντας παράλληλα μία προκαθορισμένη απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα.
Τα νέα συστήματα έρχονται να συμπληρώσουν την ήδη ευρεία γκάμα καινοτόμων τεχνολογιών του Astra, μερικές από τις οποίες είναι μοναδικές στη συμπαγή κατηγορία, και άλλες σπάνιες στο περιβάλλον του ανταγωνισμού. Παράδειγμα, η τελευταία γενιά του ευφυούς συστήματος adaptive forward lighting (AFL+) με προβολείς bi-xenon και μία σειρά προηγμένων τεχνολογιών φωτισμού όπως υποβοήθηση μεγάλης σκάλας, δυναμικός φωτισμός στροφών, φωτισμός διασταυρώσεων και μεταβλητή δέσμη φωτός, που προσαρμόζεται αυτόματα στις επικρατούσες συνθήκες, συμπεριλαμβανομένου ακόμα και του καιρού.
FlexRide για βέλτιστη οδηγική άνεση και συμπεριφορά, HiPerStruts σε όλα τα Astra GTC και OPC
Προαιρετικά, διατίθεται το ευφυές μηχανοτρονικό σύστημα FlexRide της Opel που προσαρμόζεται αυτόματα τις εκάστοτε οδηγικές συνθήκες και περιλαμβάνει τρία προγράμματα: Standard, “Tour” για μεγαλύτερη άνεση και “Sport” για πιο σπορ χαρακτήρα.
Απευθυνόμενα στους λάτρεις των σπορ επιδόσεων, τα Astra GTC και OPC υιοθετούν HiPerStruts (High Performance Struts) στην εμπρός ανάρτηση. Τα HiPerStruts βελτιώνουν την πρόσφυση, αυξάνουν την ισχύ στο στρίψιμο και μειώνουν σημαντικά τις αντιδράσεις στο τιμόνι κατά την επιτάχυνση για να μπορούν οι οδηγοί να απολαμβάνουν τις μέγιστες δυνατότητες του Astra.
Για πρόσθετη άνεση, εργονομικά καθίσματα προσφέρονται με όλα τα μοντέλα Astra. Τα πιστοποιημένα με AGR καθίσματα (AktionGesunderRückene.V) είναι αναπαυτικά για τις πλάτες οδηγού και συνοδηγού.
Το σύστημα μεταφοράς ποδηλάτων FlexFix που αποτελεί αποκλειστικότητα της Opel ενσωματώνεται πλήρως στον πίσω προφυλακτήρα όπου εξαφανίζεται σαν συρτάρι όταν δεν χρησιμοποιείται. Το έξυπνο σύστημα της τελευταίας γενιάς επιτρέπει στο Astra Sports Tourer να μεταφέρει μέχρι τέσσερα ποδήλατα τη φορά. Η 5θ έκδοση μπορεί να μεταφέρει μέχρι δύο ποδήλατα.
Το Πανοραμικό παρμπρίζ που αποτελεί επινόηση και πατέντα της Opel φτάνει μέχρι τη μέση της οροφής του αυτοκινήτου και χαρίζει στον οδηγό και όλους τους επιβάτες των μοντέλων Astra GTC και OPC μία μοναδική εμπειρία σε επίπεδο ορατότητας, ευρυχωρίας και οδήγησης. Αντίθετα με άλλες, κρυστάλλινες οροφές, δεν υπάρχει εγκάρσιο στοιχείο που να μειώνει την ορατότητα.
Σχεδιαστική ανανέωση με πιο σπορ και σοφιστικέ πινελιές
Το 5θ Astra και το Sports Tourer απέκτησαν νέα φυσιογνωμία, ακόμα πιο σπορ και σοφιστικέ. Το ίδιο ισχύει και για το νέο, τετράθυρο Astra sedan. Η ομάδα σχεδίασης της Opel επικεντρώθηκε στο εμπρός τμήμα διαμορφώνοντας μία πιο προτεταμένη κάτω μάσκα, αντλώντας έμπνευση από την αισθητική του πρόσφατου Astra GTC, με πιο ακριβές τεχνικά πλέγμα. Η πάνω μάσκα του 5θ, του Sports Tourer και του τετράθυρου sedan έχει πιο έντονη χρωμιωμένη μπάρα σχήματος φτερού με τρισδιάστατο οπτικό βάθος. Η νέα, χρωμιωμένη μπάρα είναι καλύτερα κεντραρισμένη και δίνει την εντύπωση ότι αιωρείται στη μάσκα. Με την προσθήκη μαύρων ένθετων στους προβολείς, τα φώτα στη βασική έκδοση “Essentia” και το “Enjoy” έχουν αποκτήσει πιο σπορτίφ στυλ. Φώτα ημέρας LED διατίθενται επίσης με στάνταρ προβολείς αλογόνου.
Πίσω, η υποδοχή πινακίδας κυκλοφορίας του 5θ Astra είναι ανάγλυφη, μία τεχνική που χαρίζει μεγαλύτερο οπτικό πλάτος. Στην 5θ έκδοση και στο Sports Tourer, υπάρχει μία νέα χρωμιωμένη λωρίδα στον προφυλακτήρα ακριβώς κάτω από την υποδοχή της πινακίδας κυκλοφορίας που επίσης επιτείνει την αίσθηση του πλάτους.
Οι νέες εκδόσεις υψηλών επιδόσεων BiTurbo diesel του 5θ, του Sports Tourer και του GTC έχουν ακόμα πιο σπορ και χαρακτηριστική εξωτερική εμφάνιση που διαφέρει σε κάθε μοντέλο. Τα εμπρός τμήματα των εκδόσεων BiTurbo Astra (GTC, Sports Tourer και 5θ) προβάλλουν τις υψηλές επιδόσεις και την πιο επιθετική φύση των μοντέλων. Η μάσκα έχει παρόμοιο σχήμα με του Astra GTC, ωστόσο η εμπρός μπάρα εξακολουθεί να βάφεται στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ τα 5θ sedan και Sports Tourer BiTurbo φέρουν νέα μπάρα σχήματος φτερού. Στην περιοχή του κάτω αεραγωγού οι σχεδιαστές χρησιμοποίησαν πιο σπορ στοιχεία: η περιοχή σύνδεσης του κεντρικού πλέγματος με τα εξωτερικά παραπέμπει σε ανάγλυφο πτερύγιο καρχαρία, κάνοντας το αυτοκίνητο να δείχνει πιο επιθετικό από ένα συμβατικό Astra. Το πλαίσιο των πλαϊνών παραθύρων των 5θ και Sports Tourer BiTurbo μοντέλων φέρει χρωμιωμένα ένθετα, ενώ στην περίπτωση του GTC Biturbo το κάτω ένθετο των παραθύρων είναι μαύρο. Πίσω, δύο απολήξεις εξαγωγής και ο προφυλακτήρας διαμορφώνουν ένα πιο δυναμικό στήσιμο.
Η καμπίνα του 5θ Astra, του Sports Tourer και του τετράθυρου sedan έχει αποκτήσει πιο ζωηρό, σπορ εσωτερικό προσφέροντας μεγαλύτερη ποικιλία σε υφάσματα, χρώματα, ένθετα διακοσμητικά σε νέα γυαλιστερή απόχρωση. Στην περίπτωση των μοντέλων BiTurbo, υφάσματα σε απόχρωση Jet Black ή δερμάτινες ταπετσαρίες συνδυάζονται με Magic Red στον περίγραμμα των καθισμάτων. Ραφή σε Magic red στα καθίσματα, τα ένθετα των θυρών και το κάλυμμα του επιλογέα επιτείνουν τη σπορ αίσθηση στο εσωτερικό. Ένα νέο δερμάτινο τιμόνι με επίπεδο κάτω τμήμα και ειδικά πατάκια με κόκκινα πλαίσια είναι μερικά ακόμα σπορ στοιχεία της καμπίνας των BiTurbo.
Οι αγοραστές του Astra μπορούν τώρα να επιλέξουν νέα σχέδια ζαντών. Νέες ζάντες 17” προσφέρονται στάνταρ στην έκδοση Sport ενώ προαιρετικά προσφέρονται ζάντες αλουμινίου 18” και 19” και οι δύο με 5 διπλές ακτίνες. Επιπλέον, ένα νέο, σπορ αλουμινένιο τάσι πολλαπλών ακτίνων κάνει ντεμπούτο στο νέο Astra.
Το Astra συνεχίζει την επιτυχημένη ιστορία συμπαγών μοντέλων της Opel
Με μία πολύ αναβαθμισμένη νέα οικογένεια Astra, η Opel συνεχίζει την επιτυχημένη ιστορία του bestseller της που έχει κερδίσει πολυάριθμα βραβεία, όπως το Γερμανικό Χρυσό Τιμόνι - Golden Steering Wheel (2009) και πρόσφατα διακρίθηκε με την καλύτερη κατάταξη στην αναφορά ποιότητας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων 2012 DEKRA.
Η γκάμα του Astra, που διατίθεται για παραγγελίες από τον Ιούνιο, θεωρείται βασικό προϊοντικό στοιχείο της μάρκας. Περίπου το ένα τρίτο των πωλήσεων Opel είναι Astra. Η Opel βρίσκεται τώρα στη δέκατη γενιά οχημάτων της στη συμπαγή κατηγορία και στην τέταρτη γενιά Astra που απαριθμεί πάνω από 700.000 πελάτες σε όλη την Ευρώπη. Μετά το 5θ Astra που λανσαρίστηκε το φθινόπωρο του 2009, ακολούθησε το Sports Tourer ένα χρόνο αργότερα και το τρίθυρο GTC Coupé (στα τέλη του 2011). Αυτό σημαίνει ότι το Astra είναι το Ευρωπαϊκό Νο3 (Γερμανία: Νο 2) στον πίνακα πωλήσεων στη μεγαλύτερη κατηγορία οχημάτων στην Ευρώπη που αποτελεί περίπου το ένα τέταρτο του συνόλου της αγοράς.