Η Opel ανανεώνει εκ βάθρων τη γκάμα κινητήρων της. Τρεις νέες οικογένειες κινητήρων βενζίνης και diesel αντικαθιστούν τον πυρήνα της τρέχουσας γκάμας. Η μάρκα στοχεύει στην πρώτη θέση της βιομηχανίας όχι μόνο στον τομέα της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων αλλά και σε επίπεδο ειδικής ροπής και αθόρυβης λειτουργίας.
Ο πρώτος νέος κινητήρας που θα λανσαριστεί είναι μία υπερτροφοδοτούμενη, τετρακύλινδρη μονάδα βενζίνης 1598 cc, με άμεσο ψεκασμό και Start/Stop. Ο νέος κινητήρας SIDI (spark ignition direct injection) ECOTEC θα διατίθεται σε διάφορες εκδόσεις ισχύος και σε αρκετές σειρές μοντέλων. Η παραγωγή στο εργοστάσιο του Szentgotthardt στην Ουγγαρία θα ξεκινήσει στα τέλη του 2012.. Κύρια επιδίωξη των μηχανικών ήταν η ομαλή επιτάχυνση, η υψηλή ελκτική ισχύς, τα χαμηλά επίπεδα θορύβου και η μειωμένη κατανάλωση. Έμφαση δόθηκε στη ροπή, με αποτέλεσμα να επιτευχθούν 187,5 Nm ανά λίτρο κυβισμού – ορόσημο για βενζινοκινητήρες μαζικής παραγωγής. Η μέγιστη ροπή φτάνει τα 300 Nm και είναι διαθέσιμη από τις 1.700 rpm. Η μέγιστη ισχύς των 200 hp αποδίδεται στις 4.700 rpm. Συγκριτικά με τον προηγούμενο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.6L, τόσο η κατανάλωση όσο και οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί κατά 13%.
«Μέσα σε δώδεκα μόλις μήνες θα παρουσιάζουμε τρεις εντελώς νέες γενιές κινητήρων. Αυτό δείχνει την ταχύτητα λανσαρίσματος νέων προϊόντων μας» δήλωσε ο Karl-Friedrich Stracke, CEO της Opel. «Ο νέος μας κινητήρας άμεσου ψεκασμού 1.6 L είναι πραγματικός γίγαντας στον τομέα της ροπής. Η ισχύς αποδίδεται ομαλά και αθόρυβα», εξηγεί ο διευθυντής βενζινοκινητήρων, Thomas Johnen.
Ο πρώτος βενζινοκινητήρας της Opel με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού, ο 114kW/155 hp “2.2 ECOTEC direct” έκανε ντεμπούτο στο Opel Signum και Vectra το 2003, ενώ ακολούθησε το Zafira. Το 2007, το GT προσέφερε τον πρώτο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού της Opel, μία μονάδα 2.0L με 194kW/264 hp. Ένα χρόνο αργότερα, αυτός ο κινητήρας τοποθετήθηκε στο Insignia και ήταν διαθέσιμος για τη ναυαρχίδα της Opel σε δύο εκδόσεις: 162 kW/220 hp και 184kW/250 hp. Το νέο Astra OPC θα χρησιμοποιήσει την τελευταία έκδοση αυτού του κινητήρα που θα αποδίδει 206kW/280 hp.
Ο πρώτος νέος κινητήρας που θα λανσαριστεί είναι μία υπερτροφοδοτούμενη, τετρακύλινδρη μονάδα βενζίνης 1598 cc, με άμεσο ψεκασμό και Start/Stop. Ο νέος κινητήρας SIDI (spark ignition direct injection) ECOTEC θα διατίθεται σε διάφορες εκδόσεις ισχύος και σε αρκετές σειρές μοντέλων. Η παραγωγή στο εργοστάσιο του Szentgotthardt στην Ουγγαρία θα ξεκινήσει στα τέλη του 2012.. Κύρια επιδίωξη των μηχανικών ήταν η ομαλή επιτάχυνση, η υψηλή ελκτική ισχύς, τα χαμηλά επίπεδα θορύβου και η μειωμένη κατανάλωση. Έμφαση δόθηκε στη ροπή, με αποτέλεσμα να επιτευχθούν 187,5 Nm ανά λίτρο κυβισμού – ορόσημο για βενζινοκινητήρες μαζικής παραγωγής. Η μέγιστη ροπή φτάνει τα 300 Nm και είναι διαθέσιμη από τις 1.700 rpm. Η μέγιστη ισχύς των 200 hp αποδίδεται στις 4.700 rpm. Συγκριτικά με τον προηγούμενο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.6L, τόσο η κατανάλωση όσο και οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί κατά 13%.
«Μέσα σε δώδεκα μόλις μήνες θα παρουσιάζουμε τρεις εντελώς νέες γενιές κινητήρων. Αυτό δείχνει την ταχύτητα λανσαρίσματος νέων προϊόντων μας» δήλωσε ο Karl-Friedrich Stracke, CEO της Opel. «Ο νέος μας κινητήρας άμεσου ψεκασμού 1.6 L είναι πραγματικός γίγαντας στον τομέα της ροπής. Η ισχύς αποδίδεται ομαλά και αθόρυβα», εξηγεί ο διευθυντής βενζινοκινητήρων, Thomas Johnen.
Ο πρώτος βενζινοκινητήρας της Opel με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού, ο 114kW/155 hp “2.2 ECOTEC direct” έκανε ντεμπούτο στο Opel Signum και Vectra το 2003, ενώ ακολούθησε το Zafira. Το 2007, το GT προσέφερε τον πρώτο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού της Opel, μία μονάδα 2.0L με 194kW/264 hp. Ένα χρόνο αργότερα, αυτός ο κινητήρας τοποθετήθηκε στο Insignia και ήταν διαθέσιμος για τη ναυαρχίδα της Opel σε δύο εκδόσεις: 162 kW/220 hp και 184kW/250 hp. Το νέο Astra OPC θα χρησιμοποιήσει την τελευταία έκδοση αυτού του κινητήρα που θα αποδίδει 206kW/280 hp.