Ανάρτηση: Καινοτόμος διάταξη πίσω άξονα με σύνδεσμο Watts και γόνατα McPherson μπροστά
Η διάταξη πλαισίου του νέου Opel Astra συνδυάζει μία εμπρός ανάρτηση με γόνατα McPherson παρόμοια με αυτή του Insignia και έναν έξυπνο, νέο και αποκλειστικό ημιάκαμπτο πίσω άξονα με σύνδεσμο Watts.
Ο σύνδεσμος Watts εδράζεται σε ένα μικρό εγκάρσιο στοιχείο, που προσαρτάται στο κάτω τμήμα του αμαξώματος, ακριβώς πίσω από τη νοητή γραμμή των κέντρων των πίσω τροχών. Αποτελείται από ένα κοντό αρθρωτό κεντρικό βραχίονα με σφαιρικούς συνδέσμους σε κάθε άκρο, όπου βιδώνονται οι εγκάρσιοι σύνδεσμοι των τροχών.
Στο δρόμο, αυτός ο σύνδεσμος βοηθά τους υστερούντες βραχίονες να αντιστέκονται καλύτερα στην πίεση των πλευρικών φορτίων και των κραδασμών του δρόμου.
Η δράση του αρθρωτού συνδέσμου διασφαλίζει ότι όταν μία δύναμη ασκείται σε κάποιον από τους πίσω τροχούς, μία ίση δύναμη ασκείται ταυτόχρονα με αντίθετη κατεύθυνση στον άλλο τροχό. Έτσι, αποτρέπεται αποτελεσματικά η οποιαδήποτε εγκάρσια κίνηση του άξονα. Οι μηχανικοί της Opel εκτιμούν ότι αυτός ο σύνδεσμος απορροφά περίπου το 80% όλων των πλευρικών φορτίων στην πίσω ανάρτηση.
Ένα πρόσθετο πλεονέκτημα του συνδέσμου Watts είναι ότι μειώνει τα φορτία στους ελαστικούς συνδέσμους του άξονα, επιτρέποντας έτσι τη χρήση πιο μαλακών σαϊλεντμπλόκ. Γι’ αυτό βελτιώνεται τόσο πολύ η άνεση, ο θόρυβος από το δρόμο και η ηχομόνωση. Τέλος, ο σύνδεσμος Watts έχει επιφέρει μία βελτίωση στη γεωμετρία των υστερούντων βραχιόνων.
Η αντιστρεπτική δοκός του ημιάκαμπτου άξονα προσαρτάται ανάμεσα στους υστερούντες συνδέσμους, ελαφρώς μπροστά από τους πίσω τροχούς. Το ανοιχτό, σχήματος U προφίλ ανάμεσα στα σημεία έδρασης έχει επιμηκυνθεί και το πάχος των τοιχωμάτων γενικά έχει αυξηθεί με στόχο τη μείωση των κλίσεων του αμαξώματος. Χρησιμοποιούνται δοκοί με τοιχώματα διαφορετικού πάχους για να προσφέρουν τα απαιτούμενα χαρακτηριστικά κλίσεων σε συνδυασμό με ένα συγκεκριμένες επιλογές ‘ανοιγμάτων’ στη δοκό σχήματος U.
Η ιδανική επιλογή του πάχους των τοιχωμάτων καθορίζει το επιθυμητό σετάρισμα της ανάρτησης – πιο άνετη ή σπορ, ή, για παράδειγμα, προσαρμοσμένη στο υψηλότερο βάρος ενός κινητήρα diesel.
Η εμπρός ανάρτηση αποτελείται από γόνατα McPherson με διπλές πάνω βάσεις που διαχωρίζουν τα φορτία από τα ελατήρια και τα αμορτισέρ. Για να περιορίζεται το μη αναρτώμενο βάρος και να διευκολύνεται η ιδανική κατανομή βάρους, τα γόνατα και ο κάτω βραχίονας ελέγχου είναι από αλουμίνιο, ενώ η αντιστρεπτική δοκός αποτελείται από ατσάλι κοίλης διατομής.
Για βέλτιστη ευστάθεια, ο σχήματος L βραχίονας ελέγχου προσαρτάται στο εμπρός υποπλαίσιο με δύο σαϊλεντμπλόκ. Η γεωμετρία της ανάρτησης και το σκληρότητα των σαϊλεντμπλόκ είναι σχεδιασμένα για να παρέχουν και πλευρική ακαμψία και διαμήκη αντιστάθμιση για άριστη συμπεριφορά και οδηγική άνεση, έτσι ώστε να μην μεταφέρονται κραδασμοί μέσα στην καμπίνα.
Ελατήρια επαναφοράς είναι στάνταρ σε όλα τα μοντέλα Astra. Το ελατήριο επαναφοράς ενσωματώνεται στο κάθε γόνατο – επομένως δεν φαίνεται απέξω – και προσφέρει πρόσθετη τάση επαναφοράς στον εσωτερικό τροχό σε κάθε στροφή, κάτι που αυξάνει τις αντιστρεπτικές ιδιότητες του εμπρός άξονα, με αποτέλεσμα οι κλίσεις του αμαξώματος να έχουν μειωθεί σημαντικά. Καθώς το ελατήριο επαναφοράς δεν επιβαρύνει τον εξωτερικό τροχό, η κλίση του αμαξώματος μπορεί να μειωθεί χωρίς να δημιουργεί ανεπιθύμητη υποστροφή, όπως θα γινόταν εάν η εμπρός αντιστρεπτική δοκός ήταν σκληρότερη, ώστε να επιτυγχάνει τον ίδιο έλεγχο κλίσεων αμαξώματος. Το ελατήριο επαναφοράς δεν συμπιέζεται κατά τις ‘αναπηδήσεις’, επομένως δεν υπάρχουν αρνητικές επιπτώσεις στην οδηγική άνεση, συγκριτικά με μία αυξημένη εμπρός αντιστρεπτική δοκό.