Πρωτοκαθεδρία: Νέος 1.4 turbo ecoFLEX, ο οικονομικότερος βενζινοκινητήρας στη μεσαία κατηγορία
Δύναμη: Νέος 2.0 turbo με 185 kW/250 hp και ροπή 400 Nm
Ευφυΐα: Σύστημα Start/Stop για πολλές εκδόσεις κινητήρων
Προστιθέμενη αξία: Σύστημα πλοήγησης, εμπρός κάμερα, δέρμα υψηλής ποιότητας
Rüsselsheim. Από τότε που λανσαρίστηκε, το Opel Insignia έχει κερδίσει πάνω από 50 εθνικά και διεθνή βραβεία, ανάμεσα στα οποία και τον περίοπτο τίτλο ‘Car of the Year’. Οι πελάτες επισφράγισαν αυτή την επιτυχία με μία υψηλή ζήτηση και πωλήσεις που ξεπερνούν τις 400.000 μονάδες μέχρι τώρα. Με νέους βενζινοκινητήρες και προηγμένες τεχνολογίες, το Insignia σκοπεύει να συνεχίσει την διακεκριμένη πορεία του το ΜΥ 2012. Οι τιμές ξεκινούν από 23.330 ευρώ (Λιανική Τιμή Πώλησης με ΦΠΑ).
Εδώ γράφουμε αυτά που θέλουμε να εμφανίζονται στην αρχική μας σελίδα. Νέος βενζινοκινητήρας 103 kW/140 hp θέτει πρότυπα στην οικονομία καυσίμου
Ο νέος βενζινοκινητήρας 1.4 turbo ecoFLEX είναι ένα επιτυχημένο προϊόν της φιλοσοφίας ‘downsizing’. Σε συνδυασμό με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, τεχνολογία Start/Stop, σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση, αεροδυναμικά πάνελ κάτω μέρους αμαξώματος και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης 225/50 R 17, είναι ο πιο οικονομικός βενζινοκινητήρας στη μεσαία κατηγορία.
Με τη συμβολή όλων αυτών των μέτρων, ο 1.4 turbo καταναλώνει δύο λίτρα λιγότερο – συγκριτικά με την προηγούμενη έκδοση 1.8 λίτρων (επίσης 103 kW/140 hp) – φτάνοντας στα 5,7 lit. / 100 km (sedan). Οι εκπομπές CO2 μειώνονται κατά 45 g/km, στα 134 g/km – και στις δύο περιπτώσεις μείωση πάνω από 25%. Παράλληλα, η ροπή έχει αυξηθεί σχεδόν κατά 15%, στα 200 Nm.
Με τέτοιες δυνατότητες επιδόσεων, το Insignia 1.4 turbo ecoFLEX επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 10,9 δευτερόλεπτα, μέχρι την τελική ταχύτητα των 205 km/h. Ο κινητήρας διατίθεται με εκδόσεις sedan ή Sports Tourer και – με 5,9 lit. /100 km και 139 g/km CO2 – θέτει πρότυπα και στην κατηγορία station wagon.
Οι αλλαγές περιλαμβάνουν επίσης βελτιστοποίηση του λόγου μετάδοσης, με θετικές προεκτάσεις στην κατανάλωση και την ευελιξία. Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση REPS (Rack Assist Electric Power Steering) που τοποθετείται για πρώτη φορά στο Insignia αυξάνει τα επίπεδα άνεσης. Τα χαρακτηριστικά διεύθυνσης προσαρμόζονται τώρα πιο ευέλικτα σε κάθε οδηγική κατάσταση. Σημαντικό πλεονέκτημα του συστήματος REPS είναι η συμβολή του στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2. Καθώς δεν βασίζεται σε μία ενεργοβόρα υδραυλική αντλία, η υποβοήθηση ενεργοποιείται μόνον όταν χρειάζεται.
2.0 turbo 4x4: Αυξημένη ισχύς και ροπή, μειωμένη κατανάλωση
Ο δίλιτρος turbo με άμεσο ψεκασμό σε συνδυασμό με το προηγμένο σύστημα 4x4 all-wheel κάνει την είσοδό του στο νέο model year ενισχυμένος κατά 30 hp. Διατίθεται με εξατάχυτο μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο. Ο κινητήρας παράγει 185 kW/250 hp και μέγιστη ροπή 400 Nm (προηγουμένως 350 Nm). Αυτή η πανίσχυρη μονάδα με μηχανικό κιβώτιο μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 7,5 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται από τον ηλεκτρονικό κόφτη στα 250 km/h.
Στην περίπτωση αυτή αποδεικνύεται περίτρανα ότι η αυξημένη ισχύς μπορεί να συνδυαστεί με μειωμένη κατανάλωση. Υιοθετώντας μέτρα όπως το σύστημα Start/Stop και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, οι μηχανικοί της Opel κατάφεραν να μειώσουν την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 στα 8,4 l/100 km και 197 g/km αντίστοιχα (προηγουμένως: 8.9 l/100 km, 209 g/km CO2). Χάρη στην αύξηση ισχύος και ροπής και στα δυναμικότερα χαρακτηριστικά – σε συνδυασμό με τη μείωση της κατανάλωσης – το Insignia 2.0 turbo 4x4 διεκδικεί μία κορυφαία θέση στην premium μεσαία κατηγορία.
Σύστημα Opel Start/Stop με πολλές εκδόσεις κινητήρων
Το σύστημα Opel Start/Stop προσφέρεται και με άλλους κινητήρες πέραν των δύο που προαναφέρθηκαν. Ο 162 kW/220 hp 2.0 turbo με FWD και εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο σύντομα θα διατίθεται με την ευφυή τεχνολογία οικονομίας καυσίμου – μαζί με αεροδυναμικά πάνελ κάτω μέρους αμαξώματος και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης.
Αυτό μειώνει την κατανάλωση κατά 0,5 στα 7,6 lit. / 100 km. Το Start/Stop βρίσκεται στο στοιχείο του στην πόλη, όπου μπορεί να εξοικονομήσει μέχρι ένα λίτρο / 100 km. Οι εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο μειώθηκαν στα 179 από τα 189 γραμμάρια που ήταν πριν.
Νέα συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας
Τα νέα συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας Navi 600 και Navi 900 Europa είναι ανώτερα των παλιότερων εκδόσεων που βασίζονταν σε CD ή DVD ως προς το εύρος των προσφερόμενων λειτουργιών. Όλο το υλικό χαρτών αποθηκεύεται σε κάρτες SD, ενώ οι χάρτες προσαρμόζονται σύμφωνα με τις ατομικές ανάγκες των πελατών. Εκτός από τα προεπιλεγμένα σημεία ενδιαφέροντος (PoI), κάθε πελάτης μπορεί να κατεβάζει και να αποθηκεύει PoI της προτίμησής του στη συσκευή. Κάτι επίσης πρακτικό: πέρα από τις ταχύτερες και συντομότερες διαδρομές, το σύστημα πλοήγησης επιτρέπει και την επιλογή της πιο οικονομικής, δηλαδή αυτής με τη μικρότερη κατανάλωση.
Το σύστημα Navi 900 Europa προσφέρει φωνητική αναγνώριση και λειτουργία ημερολογίου – το δεύτερο με δυνατότητα διαχωρισμού ιδιωτικών και επαγγελματικών ταξιδιών. Μία πρόσθετη ανακοίνωση POI ενημερώνει τον οδηγό για σημεία ενδιαφέροντος που βρίσκονται πολύ κοντά μέσω ηχητικού σήματος, κειμένου ή αναδυόμενου παραθύρου. Από την έκδοση εξοπλισμού “Edition”, διατίθεται ηχοσύστημα Infinity υψηλής ποιότητας.
Εμπρός κάμερα Opel με πρόσθετες λειτουργίες
Το Opel Insignia εμφανίζεται βελτιστοποιημένο και στον τομέα της ασφάλειας το MY 2012. Το νέο σύστημα εμπρός κάμερας Opel, που μέχρι τώρα αναγνώριζε οδικά σήματα και προειδοποιούσε για παρέκκλιση από τη λωρίδα κυκλοφορίας, προσφέρει πλέον και Ένδειξη Απόστασης Προπορευόμενου Οχήματος - Following Distance Indication που μετρά συνεχώς την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα (ένδειξη σε δευτερόλεπτα). Ενεργοποιείται αυτόματα από τα 40 km/h και βοηθά τον οδηγό να αποφεύγει τις οπίσθιες συγκρούσεις και πιθανόν δαπανηρές ζημιές. Το Forward Collision Alert ενεργοποιεί μια ένδειξη στο ταμπλό και ένα ηχητικό σήμα που προειδοποιεί τον οδηγό για επικείμενη σύγκρουση με το προπορευόμενο όχημα. Επιπλέον, η προαιρετική εμπρός κάμερα σε συνδυασμό με το AFL+ εκτελεί χρέη High Beam Assist.
Προηγμένος εξοπλισμός: Δέρμα Nappa “Indian Night”
Το 2012 Insignia προσφέρει αναβαθμισμένα επίπεδα άνεσης και φινέτσας. Διατίθεται προαιρετικά με πολυτελές δέρμα Nappa “Indian Night” που συνδυάζει μαύρο δέρμα υψηλής ποιότητας με κομψές ραφές σε Cognac. Το εξωτερικό βάφεται σε μία νέα σκούρα μεταλλική απόχρωση “Luxor”, η οποία ανάλογα με το φως δημιουργεί μπλε-βιολετί τόνους. Η σπορ, κομψή παρουσία του Opel Insignia θα ολοκληρωθεί τους προσεχείς μήνες με μία συλλογή νέων ζαντών αλουμινίου σε εντυπωσιακά σχέδια.
Ο Alain Visser, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων, Μάρκετινγκ & Aftersales της Opel, μίλησε για τις δυνατότητες του βελτιστοποιημένου Opel Insignia στην αγορά: «Με τα νέα προϊοντικά χαρακτηριστικά του, κυρίως με τις μειώσεις κατανάλωσης και εκπομπών CO2, το Insignia θα ενισχύσει την εξαιρετική θέση στην κατηγορία – προς όφελος των πελατών μας».
Δύναμη: Νέος 2.0 turbo με 185 kW/250 hp και ροπή 400 Nm
Ευφυΐα: Σύστημα Start/Stop για πολλές εκδόσεις κινητήρων
Προστιθέμενη αξία: Σύστημα πλοήγησης, εμπρός κάμερα, δέρμα υψηλής ποιότητας
Rüsselsheim. Από τότε που λανσαρίστηκε, το Opel Insignia έχει κερδίσει πάνω από 50 εθνικά και διεθνή βραβεία, ανάμεσα στα οποία και τον περίοπτο τίτλο ‘Car of the Year’. Οι πελάτες επισφράγισαν αυτή την επιτυχία με μία υψηλή ζήτηση και πωλήσεις που ξεπερνούν τις 400.000 μονάδες μέχρι τώρα. Με νέους βενζινοκινητήρες και προηγμένες τεχνολογίες, το Insignia σκοπεύει να συνεχίσει την διακεκριμένη πορεία του το ΜΥ 2012. Οι τιμές ξεκινούν από 23.330 ευρώ (Λιανική Τιμή Πώλησης με ΦΠΑ).
Εδώ γράφουμε αυτά που θέλουμε να εμφανίζονται στην αρχική μας σελίδα. Νέος βενζινοκινητήρας 103 kW/140 hp θέτει πρότυπα στην οικονομία καυσίμου
Ο νέος βενζινοκινητήρας 1.4 turbo ecoFLEX είναι ένα επιτυχημένο προϊόν της φιλοσοφίας ‘downsizing’. Σε συνδυασμό με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, τεχνολογία Start/Stop, σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση, αεροδυναμικά πάνελ κάτω μέρους αμαξώματος και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης 225/50 R 17, είναι ο πιο οικονομικός βενζινοκινητήρας στη μεσαία κατηγορία.
Με τη συμβολή όλων αυτών των μέτρων, ο 1.4 turbo καταναλώνει δύο λίτρα λιγότερο – συγκριτικά με την προηγούμενη έκδοση 1.8 λίτρων (επίσης 103 kW/140 hp) – φτάνοντας στα 5,7 lit. / 100 km (sedan). Οι εκπομπές CO2 μειώνονται κατά 45 g/km, στα 134 g/km – και στις δύο περιπτώσεις μείωση πάνω από 25%. Παράλληλα, η ροπή έχει αυξηθεί σχεδόν κατά 15%, στα 200 Nm.
Με τέτοιες δυνατότητες επιδόσεων, το Insignia 1.4 turbo ecoFLEX επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 10,9 δευτερόλεπτα, μέχρι την τελική ταχύτητα των 205 km/h. Ο κινητήρας διατίθεται με εκδόσεις sedan ή Sports Tourer και – με 5,9 lit. /100 km και 139 g/km CO2 – θέτει πρότυπα και στην κατηγορία station wagon.
Οι αλλαγές περιλαμβάνουν επίσης βελτιστοποίηση του λόγου μετάδοσης, με θετικές προεκτάσεις στην κατανάλωση και την ευελιξία. Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση REPS (Rack Assist Electric Power Steering) που τοποθετείται για πρώτη φορά στο Insignia αυξάνει τα επίπεδα άνεσης. Τα χαρακτηριστικά διεύθυνσης προσαρμόζονται τώρα πιο ευέλικτα σε κάθε οδηγική κατάσταση. Σημαντικό πλεονέκτημα του συστήματος REPS είναι η συμβολή του στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2. Καθώς δεν βασίζεται σε μία ενεργοβόρα υδραυλική αντλία, η υποβοήθηση ενεργοποιείται μόνον όταν χρειάζεται.
2.0 turbo 4x4: Αυξημένη ισχύς και ροπή, μειωμένη κατανάλωση
Ο δίλιτρος turbo με άμεσο ψεκασμό σε συνδυασμό με το προηγμένο σύστημα 4x4 all-wheel κάνει την είσοδό του στο νέο model year ενισχυμένος κατά 30 hp. Διατίθεται με εξατάχυτο μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο. Ο κινητήρας παράγει 185 kW/250 hp και μέγιστη ροπή 400 Nm (προηγουμένως 350 Nm). Αυτή η πανίσχυρη μονάδα με μηχανικό κιβώτιο μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 7,5 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται από τον ηλεκτρονικό κόφτη στα 250 km/h.
Στην περίπτωση αυτή αποδεικνύεται περίτρανα ότι η αυξημένη ισχύς μπορεί να συνδυαστεί με μειωμένη κατανάλωση. Υιοθετώντας μέτρα όπως το σύστημα Start/Stop και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, οι μηχανικοί της Opel κατάφεραν να μειώσουν την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 στα 8,4 l/100 km και 197 g/km αντίστοιχα (προηγουμένως: 8.9 l/100 km, 209 g/km CO2). Χάρη στην αύξηση ισχύος και ροπής και στα δυναμικότερα χαρακτηριστικά – σε συνδυασμό με τη μείωση της κατανάλωσης – το Insignia 2.0 turbo 4x4 διεκδικεί μία κορυφαία θέση στην premium μεσαία κατηγορία.
Σύστημα Opel Start/Stop με πολλές εκδόσεις κινητήρων
Το σύστημα Opel Start/Stop προσφέρεται και με άλλους κινητήρες πέραν των δύο που προαναφέρθηκαν. Ο 162 kW/220 hp 2.0 turbo με FWD και εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο σύντομα θα διατίθεται με την ευφυή τεχνολογία οικονομίας καυσίμου – μαζί με αεροδυναμικά πάνελ κάτω μέρους αμαξώματος και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης.
Αυτό μειώνει την κατανάλωση κατά 0,5 στα 7,6 lit. / 100 km. Το Start/Stop βρίσκεται στο στοιχείο του στην πόλη, όπου μπορεί να εξοικονομήσει μέχρι ένα λίτρο / 100 km. Οι εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο μειώθηκαν στα 179 από τα 189 γραμμάρια που ήταν πριν.
Νέα συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας
Τα νέα συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας Navi 600 και Navi 900 Europa είναι ανώτερα των παλιότερων εκδόσεων που βασίζονταν σε CD ή DVD ως προς το εύρος των προσφερόμενων λειτουργιών. Όλο το υλικό χαρτών αποθηκεύεται σε κάρτες SD, ενώ οι χάρτες προσαρμόζονται σύμφωνα με τις ατομικές ανάγκες των πελατών. Εκτός από τα προεπιλεγμένα σημεία ενδιαφέροντος (PoI), κάθε πελάτης μπορεί να κατεβάζει και να αποθηκεύει PoI της προτίμησής του στη συσκευή. Κάτι επίσης πρακτικό: πέρα από τις ταχύτερες και συντομότερες διαδρομές, το σύστημα πλοήγησης επιτρέπει και την επιλογή της πιο οικονομικής, δηλαδή αυτής με τη μικρότερη κατανάλωση.
Το σύστημα Navi 900 Europa προσφέρει φωνητική αναγνώριση και λειτουργία ημερολογίου – το δεύτερο με δυνατότητα διαχωρισμού ιδιωτικών και επαγγελματικών ταξιδιών. Μία πρόσθετη ανακοίνωση POI ενημερώνει τον οδηγό για σημεία ενδιαφέροντος που βρίσκονται πολύ κοντά μέσω ηχητικού σήματος, κειμένου ή αναδυόμενου παραθύρου. Από την έκδοση εξοπλισμού “Edition”, διατίθεται ηχοσύστημα Infinity υψηλής ποιότητας.
Εμπρός κάμερα Opel με πρόσθετες λειτουργίες
Το Opel Insignia εμφανίζεται βελτιστοποιημένο και στον τομέα της ασφάλειας το MY 2012. Το νέο σύστημα εμπρός κάμερας Opel, που μέχρι τώρα αναγνώριζε οδικά σήματα και προειδοποιούσε για παρέκκλιση από τη λωρίδα κυκλοφορίας, προσφέρει πλέον και Ένδειξη Απόστασης Προπορευόμενου Οχήματος - Following Distance Indication που μετρά συνεχώς την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα (ένδειξη σε δευτερόλεπτα). Ενεργοποιείται αυτόματα από τα 40 km/h και βοηθά τον οδηγό να αποφεύγει τις οπίσθιες συγκρούσεις και πιθανόν δαπανηρές ζημιές. Το Forward Collision Alert ενεργοποιεί μια ένδειξη στο ταμπλό και ένα ηχητικό σήμα που προειδοποιεί τον οδηγό για επικείμενη σύγκρουση με το προπορευόμενο όχημα. Επιπλέον, η προαιρετική εμπρός κάμερα σε συνδυασμό με το AFL+ εκτελεί χρέη High Beam Assist.
Προηγμένος εξοπλισμός: Δέρμα Nappa “Indian Night”
Το 2012 Insignia προσφέρει αναβαθμισμένα επίπεδα άνεσης και φινέτσας. Διατίθεται προαιρετικά με πολυτελές δέρμα Nappa “Indian Night” που συνδυάζει μαύρο δέρμα υψηλής ποιότητας με κομψές ραφές σε Cognac. Το εξωτερικό βάφεται σε μία νέα σκούρα μεταλλική απόχρωση “Luxor”, η οποία ανάλογα με το φως δημιουργεί μπλε-βιολετί τόνους. Η σπορ, κομψή παρουσία του Opel Insignia θα ολοκληρωθεί τους προσεχείς μήνες με μία συλλογή νέων ζαντών αλουμινίου σε εντυπωσιακά σχέδια.
Ο Alain Visser, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων, Μάρκετινγκ & Aftersales της Opel, μίλησε για τις δυνατότητες του βελτιστοποιημένου Opel Insignia στην αγορά: «Με τα νέα προϊοντικά χαρακτηριστικά του, κυρίως με τις μειώσεις κατανάλωσης και εκπομπών CO2, το Insignia θα ενισχύσει την εξαιρετική θέση στην κατηγορία – προς όφελος των πελατών μας».